heb gister een glasvezel aansluiting aangevraagd bij kpn is bij ons net aangelegd.ze zeiden mij dat dat kon en heb een nieuw abonnement gekregen en krijg ook een nieuw kastje zo goed zover.nou zegt die meneer doen we er een mooie korting bij gelijk van 27,50 voor 6 maanden.ik duidelijk gevraagd aan deze meneer of verder ook alles het zelfde blijft.ja hoor alleen de glasvezel kost wel iets duurder.ok ik krijg 5x sneller internet werd mij gezegd dus is dat normaal.ik heb bij mijn nu nog oude abonnement gratis foxsport en 1 x een tv kastje gratis.krijg ik de nieuwe rekening wat ik dan moet gaan betalen en daar stond op dat foxsport en het tv kastje dat ik dat zelf moest gaan betalen. en alles bleef het zelfde hadden ze mij gezegd.dus als de korting is afgelopen betaal ik ruim over de 90 euro.dus je krijgt deze dingen gratis en dan pakken ze je het ook zo weer af.dit is al de tweede keer van kpn dat ze mij dat flikken ik heb het ook gehad met spottyf.had ik ook gratis ik kreeg een korting heel erg mooi bedankt.maar spottyf was mooi foetsie daar kon ik zelf voor opdraaien.ik begrijp hier helemaal niks van.nu zit ik met een nieuw abbonement wat ik helemaal niet meer wil.ik hoef geen kortingen meer van meneer kpn.elke keer heb ik daar gesolemieter mee.wat ik dan heb opgebouwd met mijn abbonement is dan als de zon verdwenen.jullie kunnen toch zien wie met mij die afspraak heeft gemaakt bij mijn gegevens neem ik aan.laat hy mij dan terug bellen dan kan ik hem dat zeggen dat dat niet de afspraak was alles zal het zelfde blijven weet u nog.en het word toch ook opgenomen het gesprek dan zijn we toch zo klaar ik heb er nu veel gezeik mee dank je wel kpn
Â
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel