Beantwoord

Niet goed aangesloten: nu geen diensten

  • 18 March 2019
  • 5 reacties
  • 143 keer bekeken

Vorig jaar van KPN overgestapt naar ziggo. Snel spijt van, maar zat er een jaar aan vast. Toen opgezegd en weer KPN aangevraagd. Gelukkig vorige week dinsdag 12/3 was het zover. De monteur kwam. Na een uurtje van alles doen. Kreeg ik te horen dat het internet niet op gang kwam. Dit moest liggen aan de glasvezel buiten. En een collega zou dit in de middag in orde maken buiten in de “glasvezel kast” hoefde daar niet voor thuis te blijven. Ik zou vanzelf zien dat de modem groen zou worden. En dan zou mijn installatie voltooid zijn. Om 18:00 nog steeds geen verbinding en ben ik KPN gaan bellen. Die konden niks voor me doen zou pas de volgende dag worden. Dat was mijn eerste dag zonder internet en televisie. Dinsdag ochtend weer gebeld. Toen was het verhaal dat ik op 19 januari al aangesloten was in de glasvezel kast. En dat ze dus niet begreep waarom de monteur dit tegen mij gezegd had. Want t moest dus iets zijn van hier binnen. De eerst volgende afspraak die ik kreeg met een monteur is morgen 19 maart. Wel kreeg ik dan een noodpakket opgestuurd met 1 kastje van digitenne en een dongel met 50 gb internet. Dit heb ik binnen gehad. Tot op de dag van vandaag is er geen tv te kijken met de digitenne soms vijf minuten maar het hapert... het loopt vast, geen geluid of gewoon zwart beeld. Wij zijn hier in huis met 2 kinderen. Dus wij keken met ze drieën Netflix op de dongel. Hier ook over gebeld en werd heel makkelijk op gereageerd.. als het op is belt u maar hoor dan gooien we er weer 50 gb voor u op. Donderdag en vrijdag Netflix gekeken omdat er geen normale televisie beschikbaar was. Vrijdag avond stopte de dongel er mee 50gb was op. Dus ben ik gaan bellen. Ja mevrouw ik zal nog even 50 gb voor je aanvragen dit staat er dan de eerst volgende werkdag op. MAANDAG dus betekend dat ik weer een weekend zonder televisie en internet zit. Na een woordenwisseling en deze mevrouw de telefoonverbinding verbrak ben ik nogmaals gaan bellen. Ik kreeg een andere mevrouw aan de telefoon en omdat zij mij situatie zo begreep zou zij beloven dat het er binnen 24 uur op zou staan. Nu voel je hem natuurlijk al aankomen. Zaterdag na 24 uur geen internet of televisie. Ik ben weer gaan bellen. Nu kwam het verhaal dat de afdeling die dit regelt in het weekend gesloten is. En dit dus niet geregeld kan worden. Alweer een broodje aap verhaal van de mee levende mevrouw vrijdag avond. Zondag geen internet of televisie. Nu is het maandag avond 20:00 nog steeds geen internet of televisie. Ik vind het ongekend dat er zo met klanten om gegaan word. Morgen zit ik al een week zonder. Ik heb gevraagd of ik onder mijn contract af kan. Maar ook dit kon niet ik was voorbij mijn bedenk periode. Wij zitten inmiddels over onze internet bundels op de telefoon. Ik voel mij zwaar in de maling genomen. De hoge pet die ik van jullie KPN op had. Heb ik inmiddels onderin de kast gegooid!

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marina_ 19 March 2019, 11:18

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Cynthia Wolthuis, Welkom op het forum. Ik begrijp heel goed dat je het vertrouwen kwijt bent. Je bent weer overgestapt naar KPN, maar je verwachtingen zijn tot nu toe niet weer waargemaakt. De monteur gaf aan dat er buiten iets aan de hand was en vervolgens krijg je iets anders te horen via de klantenservice en moet er wederom weer een monteur langskomen. Ook je noodpakket werkt niet optimaal wat wel zou moeten. Het klopt dat het extra tegoed de eerste volgende werkdag wordt bijgeschreven, niet wenselijk wanneer je zonder diensten zit. Je hebt meerdere keren gesproken met de klantenservice over de 50GB, maar is er ook gesproken om de Digitenne ontvanger aan de praat te krijgen?

Vandaag komt de monteur langs, hopelijk zorgt hij ervoor dat je diensten worden opgeleverd. Wil je mij op de hoogte houden? Hopelijk is het niet nodig, maar als het niet werkt wil ik graag bekijken hoe we het kunnen oplossen en ervoor zorgen dat je Digitenne ontvanger goed werkt, zodat je wel tv kunt kijken. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
@Cynthia Wolthuis, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Hallo,

de diensten zijn aangesloten. Of ik tevreden ben. Nee totaal niet. Het werkt half half.. televisie doet het.. internet werkt maar ook af en toe niet. Zo doet de WiFi het dan niet op je telefoon , tablet.. als je een serie op de smart tv zit te kijken kan je soms in een uur 4 keer de stekker van de modem eraf halen omdat hij dan niets meer doet. Ik heb geen zin om nog contact met de klantenservice op te nemen. Dit ivm dat iedereen iets anders te vertellen heeft. En alles wat de ander gezegd heeft word afgekeurd.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Cynthia Wolthuis, Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de installatie. Om te achterhalen wat het probleem is, heb ik meer informatie nodig. Hoe is je tv verbonden met het modem? Heeft de monteur een kabel getrokken tussen het modem en de tv-ontvanger of maak je gebruik van draadloze verbindingsadapter? Als je gebruik maakt van draadloze verbindingsadapters, zou je dan kunnen toelichten welk merk en versie je in gebruik hebt? Je geeft ook aan dat het internet niet werkt, gaat het dan over de bekabelde internet verbinding of gaat het hier alleen over de verbinding via de WiFi?

Je gegevens heb ik verplaatst naar je forumprofiel. Zou je daar je klantnummer ook nog aan toe willen voegen? Hiermee verifiëren we je gegevens en kan ik het verder uitzoeken.
Reputatie 7
Badge +19
@Cynthia Wolthuis, Ik heb geen reactie meer van je gehad. Kan ik je nog ergens mee helpen?

Reageer