Vorig jaar van KPN overgestapt naar ziggo. Snel spijt van, maar zat er een jaar aan vast. Toen opgezegd en weer KPN aangevraagd. Gelukkig vorige week dinsdag 12/3 was het zover. De monteur kwam. Na een uurtje van alles doen. Kreeg ik te horen dat het internet niet op gang kwam. Dit moest liggen aan de glasvezel buiten. En een collega zou dit in de middag in orde maken buiten in de “glasvezel kast” hoefde daar niet voor thuis te blijven. Ik zou vanzelf zien dat de modem groen zou worden. En dan zou mijn installatie voltooid zijn. Om 18:00 nog steeds geen verbinding en ben ik KPN gaan bellen. Die konden niks voor me doen zou pas de volgende dag worden. Dat was mijn eerste dag zonder internet en televisie. Dinsdag ochtend weer gebeld. Toen was het verhaal dat ik op 19 januari al aangesloten was in de glasvezel kast. En dat ze dus niet begreep waarom de monteur dit tegen mij gezegd had. Want t moest dus iets zijn van hier binnen. De eerst volgende afspraak die ik kreeg met een monteur is morgen 19 maart. Wel kreeg ik dan een noodpakket opgestuurd met 1 kastje van digitenne en een dongel met 50 gb internet. Dit heb ik binnen gehad. Tot op de dag van vandaag is er geen tv te kijken met de digitenne soms vijf minuten maar het hapert... het loopt vast, geen geluid of gewoon zwart beeld. Wij zijn hier in huis met 2 kinderen. Dus wij keken met ze drieën Netflix op de dongel. Hier ook over gebeld en werd heel makkelijk op gereageerd.. als het op is belt u maar hoor dan gooien we er weer 50 gb voor u op. Donderdag en vrijdag Netflix gekeken omdat er geen normale televisie beschikbaar was. Vrijdag avond stopte de dongel er mee 50gb was op. Dus ben ik gaan bellen. Ja mevrouw ik zal nog even 50 gb voor je aanvragen dit staat er dan de eerst volgende werkdag op. MAANDAG dus betekend dat ik weer een weekend zonder televisie en internet zit. Na een woordenwisseling en deze mevrouw de telefoonverbinding verbrak ben ik nogmaals gaan bellen. Ik kreeg een andere mevrouw aan de telefoon en omdat zij mij situatie zo begreep zou zij beloven dat het er binnen 24 uur op zou staan. Nu voel je hem natuurlijk al aankomen. Zaterdag na 24 uur geen internet of televisie. Ik ben weer gaan bellen. Nu kwam het verhaal dat de afdeling die dit regelt in het weekend gesloten is. En dit dus niet geregeld kan worden. Alweer een broodje aap verhaal van de mee levende mevrouw vrijdag avond. Zondag geen internet of televisie. Nu is het maandag avond 20:00 nog steeds geen internet of televisie. Ik vind het ongekend dat er zo met klanten om gegaan word. Morgen zit ik al een week zonder. Ik heb gevraagd of ik onder mijn contract af kan. Maar ook dit kon niet ik was voorbij mijn bedenk periode. Wij zitten inmiddels over onze internet bundels op de telefoon. Ik voel mij zwaar in de maling genomen. De hoge pet die ik van jullie KPN op had. Heb ik inmiddels onderin de kast gegooid!
Admin: eigen topic voor je aangemaakt