niet meer kunnen inloggen op mijn abn amro
sinds afgelopen vrijdag kan ik niet meer via mijn internet meer inloggen op mijn abn amro alleen als ik op mijn mobiele data zit lukt het wel hebben er meer mensen hier last van? heb al met kpn gebeld en gevraagd wat er aan de hand kan zijn maar hun blokkeren niks.....
Inloggen op "mijn ABN Amro"?
Bedoel je inloggen bij ABN Amro?
Dat is hier geen enkel probleem.
Ook de ABN Amro app werkt probleemloos.
Bedoel je inloggen bij ABN Amro?
Dat is hier geen enkel probleem.
Ook de ABN Amro app werkt probleemloos.
Sinds de nieuwe update van 1 mei kan ik dus niet meer inloggen op mijn ABN amro zowel als op telefoon als laptop!
Zal een screenshot sturen misschien kan iemand me helpen want ik wordt best wel gek hiervan!
En wat zegt de abnamro helpdesk hierover?
Kleine poging: refresh abnamro.nl eens met Ctrl + F5. Dit ververst ook cookies en tijd. int. bestanden m.b.t. dat domein.
Ook al andere browser geprobeerd?
Hier ook geen probleem abnamro icm kpn.
Kleine poging: refresh abnamro.nl eens met Ctrl + F5. Dit ververst ook cookies en tijd. int. bestanden m.b.t. dat domein.
Ook al andere browser geprobeerd?
Hier ook geen probleem abnamro icm kpn.
De abnamro helpdesk kan ik alleen tijden kantooruren bereiken heb andere browser geprobeerd maar tog vreemd dat ik dus ook niet op mijn iPhone kan inloggen dus dat zal tog echt aan mijn modem moeten liggen want als ik inlog via mijn mobiele data kan ik gewoon inloggen!!
Mijn buren hebben KPN glasvezel en ben daar geweest om te kijken als hun wel erop kunnen komen en dat is dus geen probleem het probleem ligt dus aan mijn modem dat kan niet anders!!!
Soms een ad-blocker geinstalleerd ?
Op het ziggo forum vond ik een gelijjk probleem, alleen was de oplossing
alleen iets voor techneuten , iets met de MTU size die kleiner moest dan 1500.
Op het ziggo forum vond ik een gelijjk probleem, alleen was de oplossing
alleen iets voor techneuten , iets met de MTU size die kleiner moest dan 1500.
Nee ik maak gebruik van Google Chrome misschien kan je de link naar mij toesturen dan kan ik kijken wat ik hiermee kan heb inmiddels KPN gebeld en hun gaan het doorzetten naar de back Office en ga een smsje krijgen wanneer het is opgelost....
De link bij Ziggo is: Ziggo identiek probleem
Tevens leek het erop dat het ip adres op een blacklist stond: Blacklist check
Een tweede link, waar het inderdaad aan het modem ligt: Tweede indentiek probleem
Welk modem gebruik je toevallig een V10a ....??
Tevens leek het erop dat het ip adres op een blacklist stond: Blacklist check
Een tweede link, waar het inderdaad aan het modem ligt: Tweede indentiek probleem
Welk modem gebruik je toevallig een V10a ....??
kan iemand mij vertellen waar ik de MTU kan veranderen op mijn van kpn ik wil wat uittesten.....
het probleem is inmiddels opgelost!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.