Vraag

niet meer kunnen inloggen op mijn abn amro

  • 7 May 2019
  • 17 reacties
  • 1375 keer bekeken

sinds afgelopen vrijdag kan ik niet meer via mijn internet meer inloggen op mijn abn amro alleen als ik op mijn mobiele data zit lukt het wel hebben er meer mensen hier last van? heb al met kpn gebeld en gevraagd wat er aan de hand kan zijn maar hun blokkeren niks.....

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Inloggen op "mijn ABN Amro"?
Bedoel je inloggen bij ABN Amro?
Dat is hier geen enkel probleem.
Ook de ABN Amro app werkt probleemloos.
Sinds de nieuwe update van 1 mei kan ik dus niet meer inloggen op mijn ABN amro zowel als op telefoon als laptop!
Reputatie 5
Badge +6
Wat kan je wel ?, tot hoever kom je dan ?

Krijg je wel het inlog scherm ?
Zal een screenshot sturen misschien kan iemand me helpen want ik wordt best wel gek hiervan!
Dit krijg ik en als ik op me telefoon inlog krijg ik een foutmelding met probeer het later nog een keer en als ik op me 4G mobiele data ga kan ik gewoon inloggen op mijn ABN amro...

En wat zegt de abnamro helpdesk hierover?

Kleine poging: refresh abnamro.nl eens met Ctrl + F5. Dit ververst ook cookies en tijd. int. bestanden m.b.t. dat domein.

Ook al andere browser geprobeerd?

Hier ook geen probleem abnamro icm kpn.
Reputatie 7

De abnamro helpdesk kan ik alleen tijden kantooruren bereiken heb andere browser geprobeerd maar tog vreemd dat ik dus ook niet op mijn iPhone kan inloggen dus dat zal tog echt aan mijn modem moeten liggen want als ik inlog via mijn mobiele data kan ik gewoon inloggen!!
Reputatie 5
Badge +6
Volgens de website is het nummer dag en nacht bereikbaar, en eventueel ook via de app chat.

Mijn buren hebben KPN glasvezel en ben daar geweest om te kijken als hun wel erop kunnen komen en dat is dus geen probleem het probleem ligt dus aan mijn modem dat kan niet anders!!!
Reputatie 5
Badge +6
Soms een ad-blocker geinstalleerd ?

Op het ziggo forum vond ik een gelijjk probleem, alleen was de oplossing
alleen iets voor techneuten , iets met de MTU size die kleiner moest dan 1500.
Nee ik maak gebruik van Google Chrome misschien kan je de link naar mij toesturen dan kan ik kijken wat ik hiermee kan heb inmiddels KPN gebeld en hun gaan het doorzetten naar de back Office en ga een smsje krijgen wanneer het is opgelost....
Reputatie 5
Badge +6
De link bij Ziggo is: Ziggo identiek probleem

Tevens leek het erop dat het ip adres op een blacklist stond: Blacklist check

Een tweede link, waar het inderdaad aan het modem ligt: Tweede indentiek probleem

Welk modem gebruik je toevallig een V10a ....??
kan iemand mij vertellen waar ik de MTU kan veranderen op mijn van kpn ik wil wat uittesten.....
Reputatie 7
De MTU kan niet aangepast worden op de Experia Boxen.
het probleem is inmiddels opgelost!
Reputatie 7
Badge +30
Goed om te horen, Giovanni! Wat was uiteindelijk de oorzaak?