Beantwoord

Niet teruggebeld door klachtenafdeling

  • 24 June 2021
  • 8 reacties
  • 154 keer bekeken

Op 27 mei heb ik een klacht bij KPN ingediend. Dit na ongeveer anderhalve dag met KPN te hebben gebeld en een groot deel van de mensen van het callcenter te hebben gesproken. In een automatische reply van KPN op de ingediende klacht werd door hen aangegeven dat er binnen 10 werkdagen telefonisch contact met mij werd opgenomen. Op mijn kalender betekent dat er dus uiterlijk 11 juni contact wordt opgenomen. Je raadt het al, we zijn nu inmiddels op 24 juni en nog steeds geen reactie van KPN. KPN komt dus haar eigen  toezegging niet na. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart_ 25 June 2021, 09:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

@Lotus1111 Misschien kunt u hier op het forum geholpen worden door mede klanten of de moderators. Is uw probleem van technische of administratieve aard of wellicht beiden ?

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Lotus1111 Welkom hier op het KPN Forum! Het KPN Forum is een online omgeving, waar je in gesprek kunt gaan met andere klanten en forumgebruikers over onze diensten en producten. De leden van onze community hebben veel kennis in huis en vaak heb je al snel een antwoord op je vraag. Moderators, zoals ik, werken voor KPN en wij begeleiden deze gesprekken. Vragen waar specifieke hulp vanuit KPN voor nodig is, kunnen uiteraard niet door de community worden beantwoord. Als je direct en persoonlijk contact met KPN wilt, kun je het beste bellen met de klantenservice (0800-0402) of een chat starten via de website. 

 Maar, uiteraard, kunnen we via deze ook voor je nakijken waarom er nog geen contact met je is opgenomen. Als je dat wilt heb ik enkele gegevens nodig. Zou je in dat geval je KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) 

 

Het bellen met de klantenservice heeft me in deze kwestie nu al zo'n anderhalve dag aan bel uren gekost. Op aanraden van de klantenservice heb ik een klacht ingediend. Zoals aangegeven in het antwoord van KPN zou men binnen 10 werkdagen telefonisch contact opnemen. Hoe moeilijk kan het zijn om mij te bellen. De door KPN gestelde termijn is ruimschoots overschreden vandaar dat ik via KPN forum reageer. Nu komt er tenminste een reactie. Dat is mooi maar als je het goed bekijkt, komt KPN haar eigen afspraken niet na en dat vind ik een slechte service. 

Uiteraard zal ik zo meteen het KPN Forum profiel met de gevraagde gegevens aanvullen. In de hoop dat er een reactie komt. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Lotus1111 Als ik de aantekeningen van de klantenservice bekijk, zit het als volgt. Je klacht is goed ontvangen, maar omdat het betrekking heeft op een zakelijk abonnement kon men je bij de klantenservice van Consumentenmarkt niet goed verder helpen. Je klacht is dan ook doorgezet naar de zakelijke tak. Probleem is dat consumentenmarkt niet kan meekijken naar zakelijke issues en vice versa. Wat de huidige stand van zaken is rondom je klacht is daarom niet inzichtelijk, voor de klantenservice en voor mij niet. 

Ik wil je van harte aanraden om contact te leggen met de zakelijke klantenservice via 0800-0403. Je kunt dit ook neerleggen op het Zakelijk Forum, en verwijzen naar dit topic. 

Dag Bart,

we zijn inmiddels 5 maanden verder en blijkbaar heeft het bij jullie intern niet geholpen dat mijn klacht is doorgezet naar de zakelijke tak. Tot nu toe geen enkele reactie gehad. Slecht!! ik ben nu zo ver dat aanstaande week een brief richting KPN gestuurd wordt met een opnieuw een klacht. En dit keer ook een klacht over de zeer slechte afhandeling van klachten en het niet nakomen van toezeggingen door KPN.

 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Lotus1111 Je hebt na 5 maanden niets gehoord? Dat vind ik heel bijzonder en ik kan me er alles bij voorstellen dat je daar een klacht over indient. Heb je ook al een bericht geplaatst op het Zakelijk Forum? Ik weet zeker dat de collega's daar je verder kunnen helpen. 

Ik kan niet inloggen op het Zakelijk Forum. Ook al twee keer een nieuw wachtwoord aangevraagd maar ook hiervan krijg ik geen mail om deze te activeren/bevestigen. Zoals je in jouw eerdere reactie aangaf , is mijn klacht toen doorgezet naar de zakelijke tak. Dan mag ik er toch vanuit gaan dat KPN haar toezegging, om binnen 10 werkdagen telefonisch contact met me op te nemen, nakomt? Of werkt dat niet zo bij de KPN?

 

Reputatie 7
Badge +20

Zo hoort het zeker te gaan @Lotus1111, maar na zo lang kunnen we niet anders concluderen dan dat dit niet goed is gegaan. Daarom raad ik je van harte aan om te bellen met de zakelijke klantenservice via 0800-0403. Je kunt je klacht ook hier indienen. Â