Beantwoord

Niet teruggebeld over wifi, ongevraagd draadloze adapters ontvangen

  • 3 July 2019
  • 6 reacties
  • 99 keer bekeken

2 juni contact gehad net kpn over onze wifi wat steeds weg valt, we zouden terug gebeld worden doos de technische dienst tot op heden nog Niks gehoord 15 juni is er een draadloze verbindingsset voor 2 tv ontvangers bezorgd (geen idee waarom)
wij vandaag maar is gebeld wat hier de bedoeling van is dit ook in rekening is gebracht 115,- zonder dat ik iets besteld heb of er akkoord voor heb gegeven. Meneer wist ook niet waarom en waar het voor was beetje vreemd.. dus ik leg uit dat ik geen 115 euro ga betalen voor iets wat ik niet heb besteld meneer gaf aan dat me 14 dagen bedenk tijd om waren en dit toch in rekening word gebracht.
Enorme SLECHTE SERVICE contract word gelijk opgezegd.

Admin: titel aangepast ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 5 July 2019, 13:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19
Dus omdat jij pas na 18 dagen een keer gaat reageren op iets wat je krijgt maar niet heb besteld is het slechte service??
We waren op vakantie..
Badge +19
Ok goed dat je dat verteld . Een medewerker pakt dit binnenkort op.
waneer kan ik dat verwachten en wat moet ik met het pakketje doen?
Badge +19
Een medewerker reageert doorgaans binnen 48 uur. Wacht daar maar op voor je iets met het pakketje doet.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo Van Dies, welkom op het forum! Ik snap ook niet helemaal de connectie tussen dat je belt vanwege wifi, en dat er vervolgens draadloze adapters worden opgestuurd. Ik kijk dit dan ook graag voor je na! Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan pak ik dit verder met je op.