In de email wordt nl. verwezen naar 5,- korting bij Alles in één en de voordelen als je bij KPN blijkt.
Deze mail is dus misleidend, omdat die 5,- korting niet iets nieuws is, bijv. een lokkertje om te blijven als je niet overstapt naar de nieuwe glasvezelleverancier. Nee, de mail was alleen bedoeld om te laten zien hoe blij ik als huidige klant wel niet met KPN moet zijn.
Toen ik aangaf wat KPN voor mij ging doen om me te behouden als klant meldde "Dennis" doodleuk dat ze vorige jaar me al een korting hadden gegeven en 12,- uit coulance. Hieruit blijkt dat de chatmedewerker geen idee heeft wat de klantgeschiedenis is. Hij gaf dit ook toe.
Het contract vorig jaar is tot stand gekomen nadat jullie toegaven dat ik vele jaren een te lage internetsnelheid had gehad en dat er fouten waren gemaakt bij oplossen van dit probleem. En die zgn. 12,- coulance wat omdat jullie bij het nieuwe contract "vergeten" waren te vermelden dat de kosten voor vaste aansluiting een 1,- per maand zouden gaan kosten. Ik heb die kosten dus maar voor 1 jaar terug gehad. Niks geen coulance!!!!!!
Ik heb "Dennis" even laten weten hoe lang ik al klant bij KPN ben, dat wordt nl. nergens geregistreerd. Hij vond dat heel leuk maar, zijn woorden, KPN kon hier echt geen geld voor gaan betalen. Hij meldde dat in november mijn contract afliep en er waarschijnlijk wel te praten was over verlenging. Ik nam aan dat KPN mij dan wel zou benaderen. Nee, zei hij, ik moet tegen die tijd maar eens met KPN bellen.
Sorry, maar ik ben zo ontzettend klaar met die godvergeten arrogantie van jullie!!!!!!
Van het kassameisje van onze plaatselijke supermarkt krijg je meer klantvriendelijkheid dan van "Dennis" die een KPN vertegenwoordigt. Waar ik al vele jaren klant ben en behoorlijk wat geld aan betaal.
In plaats van te juichen hoe goed de Conumentenbond jullie wel vindt en onzinnige mails sturen over glasvezel, moeten jullie je eerst eens tot je oude klanten richten.
Ik zou me doodschamen om zo met je klant om te gaan.🤐
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel