Beantwoord

Niet verbonden met thuisnetwerk

  • 12 August 2019
  • 8 reacties
  • 142 keer bekeken

Reputatie 2
Zit thuis achter mijn bekabelde pc en krijg bij het wachtwoordherstel de melding dat ik niet verbonden ben met mijn thuisnetwerk. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Amme 28 August 2019, 12:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Amme, welkom hier.

De vraag is of je nu niet verbonden bent met het modem of dat je modem helemaal niet verbonden is met internet. Loopt er vanaf je pc rechtstreeks een kabel naar de Experiabox? Of zit er nog iets tussen?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 2
Profiel is ingevuld. Heb gewoon verbinding met internet en tv en telefoon doen het ook. Heb onlangs mijn mailwachtwoord gewijzigd maar vergeten, nu moet ik dus ww herstellen. Dan krijg ik het bericht dat ik geen verbinding heb met het thuisnetwerk terwijl ik thuis gewoon aan de pc zit en op internet. Via een linuxpc die rechtstreeks bekabeld is naar het modem, sinds jaren.. Waar zit ik dan eigenlijk op? Wat voor netwerk dan als het het mijne niet is???
Reputatie 7
Badge +24
Euhm... je bent dus je wachtwoord van je email aan het aanpassen in je mailprogramma? Op een linux pc? En daarbij zegt dat email programma dat je niet verbonden bent met je thuisnetwerk? 🤔
Reputatie 7
Badge +24
Ik denk dat je gewoon een brak stekkertje ergens aan een utp kabel hebt zitten...
Reputatie 7
Badge +24
Ik denk dat je gewoon een brak stekkertje ergens aan een utp kabel hebt zitten...

Ook het proberen waard.

Wil je ook op die computer naar https://www.watismijnip.nl gaan en mij een privébericht sturen met het IP adres dat je daar ziet?
Reputatie 2
Beste Nick 83 dank voor je reacties.. Jouw1e reactie klopt, dat is het geval. Het rare is, dat die wel op de kabel is aangesloten, maar dat nu de kabelverbinding er steeds na korte tijd uit wordt verbroken, dan zit ik blijkbaar op wifi, terwijl ik op die kabel wil blijven. Toen ik het ww wilde aanpassen via mijnkpn kreeg ik die bewuste melding van die kpn-site. Dus wsch niet het emailprogramma?. Die site zal ik eens opzoeken..
Reputatie 7
Badge +24
Amme, is het gelukt? Op mijn privébericht heb ik verder ook geen antwoord gekregen. Ik hoor graag van je anders.
Reputatie 2

oef dit niet meer gezien, het was op een gegeven moment vanzelf opgelost...

Amme, is het gelukt? Op mijn privébericht heb ik verder ook geen antwoord gekregen. Ik hoor graag van je anders.

Â