Beantwoord

Niets dan problemen met KPN Experia V10a, iemand enig idee?

  • 21 January 2019
  • 7 reacties
  • 131 keer bekeken

Hallo!
Ik heb sinds een halfjaar KPN, werd overgezet van On.nl naar KPN. Sindsdien heb ik niets dan problemen gehad: mijn Acer laptop loopt voortdurend VAST!
Is al ter reparatie geweest, omdat ik dacht dat ik 'toevallig' een systeemfout had. Welnu: niks, nada aan de hand. Laptop functioneert feilloos -waar dan ook- maar NIET met mijn modem.
I-phone doet het wel, computer ook. Maar niet mogelijk de laptop te gebruiken.
Iemand enig idee hoe dit komt?
KPN reageert niet, neemt klacht niet serieus. Weigert een monteur te sturen.
Nu zal ik dus moeten overstappen op een andere provider. Tenzij dat iemand weet wat er aan de hand is.
Volgens mij deugt dat modem niet....of is het totaal verkeerd ingesteld.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 28 January 2019, 14:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @MariaMagdalena ! Welkom op het forum!
Je schrijft dat je laptop telkens vast loopt. Wat bedoel je daar precies mee? Ik heb iets meer info nodig om een goede analyse te kunnen doen.
Nou, gewoon, ik zit online, iets te belijken, maakt niet uit wat, en dan hoor ik een bromtoon, de muiswijzer beweegt niet meer, het hele scherm bevriest !!!! Ik moet hem dan uitzetten, weer opstarten om verder te gaan. Dat gaat dan even goed..... om weer opnieuw te bevriezen/vast te lopen. Let wel: dit probleem begon DIRECT nadat die Experia werd geinstalleerd! Tijdens On.nl was er niets aan de hand!! Maar de monteur was de deur nog niet uit, ik zet de laptop aan, en pang! Loopt direct vast. En dezelfde laptop doet het probleemloos op andere adressen, waar geen KPN is. Heb zelfs draad verbinding gebruikt maar zelfde euvel.... ????
Oei! Ik kan me goed voorstellen dat je een link legt tussen het plaatsen van die Experia box en de issues met je laptop maar als ik lees dat er een brom uit het apparaat komt en de boel helemaal vastloopt is dat niet iets wat een experiabox kan veroorzaken. Wat het wel is? Ik durf het simpelweg niet te zeggen. Als ik je verhaal goed lees gebeurt het bij het browsen. Met welke browser werk jij? Kun je misschien eens met een andere browser proberen? Op die manier kun je kijken of het daar aan ligt.
Dan doet hij het ook!!!! En het gebeurt niet ALLEEN bij het browsen. Het gebeurt ook middenin een stuk muziek wart ik luister, of als ik niet eens in de buurt ben! Uiteraard leg ik de link met de Experia: want toen begon het. Bij mijn vriend draait hij probleemloos, dagen aaneen!!! Maar ok, ik zal nog een keer andere browser proberen. ( what's the use 😐) Op mijn pc moest dat ook, want die functioneerde ook niet meer normaal.... 🤔 Kortom: ik blijf denken dat ik van die Experia afmoet. Daar begon immers alle ellende mee. Ben nu aan het zoeken naar andere provider. 🙄🤢
Ik heb er zelf ook geen verklaring voor, Maria. Je schrijft dat het ook tijdens muziek gebeurt.
Wat je kunt proberen als het wéér gebeurd is dat je met de rechtermuisknop, beneden op de adresbalk klikt en vervolgens taakbeheer klikt.
Op die manier krijg je een overzicht van de processen in je computer. Je kunt dan ook zien hoeveel cpu/processor kracht die processen verbruiken. Als nu blijkt dat er ergens een proces de boel verstoord kun je het op die manier isoleren. Ik hoop dat je daar iets aan hebt.
Hoi Erwin, jaaa dat gaat dus niet he, daar de muis vast staat op het scherm. Er valt dus niks meer aan te klikken. Die muis gaat nergens meer heen. De muis is doodgevroren.
Ai. Ik zou er dan toch nog eens mee naar een computerwinkel gaan. Misschien kunnen zijn in het technische logboek achterhalen wat er mis gaat.