Beantwoord

Nieuw abbonement

• 8 maart 2018
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Badge
Beste Kpn,

Ik zit op de site te kijken om mijn huisabbonement te verlengen voor een nieuw jaar en ben verbaast. Als nieuwe klant met exact dezelfde opties betaal je €81,98 per maand met alle opties die ik wil, en dan de eerste 3 maanden slechts €61,98.

Maar ik als bestaande klant kan alleen het abbonement omsluiten naar dit nieuwe abbonement maar betaal dan meteen €81,98 per maand zonder enige korting. Ik snap dit niet. Bij de verlenging ga ik ook weer een verplichting van 1 jaar aan en krijg ik geen korting? Of moet ik dan mijn abbonement opzeggen en direct een nieuwe aanvraag indienen?

Graag opheldering hierover.

Met vriendelijke groet,
Gert-Jan
icon

Beste antwoord door Bart_ 12 maart 2018, 12:10

Dag Rathjetoe en welkom hier op het Forum. Het is inderdaad zo dat kortingsactie waar je aan refereert bedoelt is voor nieuwe klanten, als een introductie-aanbieding. We proberen tegenwoordig met KPN Compleet onze klanten doorlopend voordeel te bieden. Ook jij bent Compleet. Elke maand krijg je per mobiel nummer 5,- korting op je factuur, je bel-en databundel wordt verdubbeld en je krijgt een gratis zenderpakket.

Natuurlijk kun je kijken of het pakket dat je nu hebt nog bij je wensen en gebruik past en als daar iets aan verandert moet worden dan kunnen we daar naar kijken. Nog een overweging. Bij het abonnement dat je nu hebt zit een gratis Spotify Premium-account in. Mocht je een (nieuwer) abonnement kiezen, hou er dan rekening mee dat dit vervalt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Rathjetoe
Kortingen zijn bedoeld om nieuwe klanten binnen te halen.
Als de bestaande klanten deze korting ook zouden krijgen dan zou dat al snel resulteren in een verhoging van de abonnementsprijs voor elke gebruiker.
Natuurlijk kun je opzeggen, maar als je direct weer een abonnement neemt dan zal dat niet gaan, daar moet een aantal maanden tussen zitten, als je die korting zou willen.
Als je altijd korting wil zul je elk jaar over moeten stappen naar een andere provider.
Reputatie 5
Badge +6
Hallo @Rathjetoe
Kortingen zijn bedoeld om nieuwe klanten binnen te halen.
Als de bestaande klanten deze korting ook zouden krijgen dan zou dat al snel resulteren in een verhoging van de abonnementsprijs voor elke gebruiker.
Natuurlijk kun je opzeggen, maar als je direct weer een abonnement neemt dan zal dat niet gaan, daar moet een aantal maanden tussen zitten, als je die korting zou willen.
Als je altijd korting wil zul je elk jaar over moeten stappen naar een andere provider.

Al zou je kunnen proberen om telefonisch op te zeggen. Ze willen dan proberen om je binnen te laten en soms wil het lukken om die korting te houden. Althans dat zijn de praktijken van ZIggo. Ik weet niet of dat bij KPN ook zo is. Je kunt het wellicht proberen. Wel op eigen risico.
Reputatie 7
Badge +18
Dag Rathjetoe en welkom hier op het Forum. Het is inderdaad zo dat kortingsactie waar je aan refereert bedoelt is voor nieuwe klanten, als een introductie-aanbieding. We proberen tegenwoordig met KPN Compleet onze klanten doorlopend voordeel te bieden. Ook jij bent Compleet. Elke maand krijg je per mobiel nummer 5,- korting op je factuur, je bel-en databundel wordt verdubbeld en je krijgt een gratis zenderpakket.

Natuurlijk kun je kijken of het pakket dat je nu hebt nog bij je wensen en gebruik past en als daar iets aan verandert moet worden dan kunnen we daar naar kijken. Nog een overweging. Bij het abonnement dat je nu hebt zit een gratis Spotify Premium-account in. Mocht je een (nieuwer) abonnement kiezen, hou er dan rekening mee dat dit vervalt.

Reageer