Vraag

nieuw abonnement aangevraagd, oude opgezegd

  • 12 December 2019
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik heb mijn huidige kon glasvezel abonnement opgezegd aangezien ik deze niet kon verlengen met de huidige 6mnd korting actie. Deze verloopt op 19 december. 

 

ik heb daarna een nieuw Kpn hussel abonnement afgesloten met ingang van 19 december.

 

ik heb een bevestiging per mail gehad. Ik belde echter vandaag want ik heb nog niet gehoord. Na 3 verschillende collega’s gesproken te hebben was mijn nieuwe abonnement niet bekend en kon er per 26 december (lees 30 december) een nieuw abonnement ingaan. 
 

ik zou dan een “noodpakket” krijgen voor die week. 
 

ik heb nu echter nog steeds geen duidelijkheid want ik zou worden doorverbonden met een collega maar ik heb na 25 min de moed opgegeven en opgehangen.

 

kunnen jullie mij vertellen wat nu de gang van zaken is? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Je krijgt pas die 6 mnd korting als je ook 6 maanden geen klant van KPN geweest bent. Wat u nu dus aan het doen bent is nutteloos. Het enige wat u er nu mee bereikt  is dat u de kerst en oud en nieuw zonder internet, telefoon en tv zult zitten. Tevens raakt u uw email adressen kwijt. Een nieuw abonnement duurt gewoon weken voor dat da weer draait.

Misschien dat een KPN medewerker hier op het forum nog even snel alles kan annuleren. Heeft u uw profiel al ingevuld? 

Reputatie 7
Badge +25

Hoi! In principe kan je deze methode hanteren, maar is niet aan te raden. Dus het abonnement opzeggen, en dan een nieuw abonnement aanvragen alsof je geen klant was. Het nadeel is inderdaad dat e-mailadressen, opnames, etc. komen te vervallen. En dan heb je natuurlijk nog kans dat je een periode volledig zonder diensten komt te zitten aangezien een order bijvoorbeeld vertraging kan oplopen. Ik wil natuurlijk wel kijken wat de stand van zaken is. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?