Beantwoord

Nieuw abonnement bij KPN maar boete bij Telfort

  • 3 November 2019
  • 10 reacties
  • 215 keer bekeken

geachte Heer

Ik ben  een nieuwe klant van KPN en heb het contract 25-10-2019 afgesloten.

Jullie hebben de overstap services geregeld.

Ik heb ook gezegd dat het contract bij Telfort op 9-12-2019 afloopt.

Maar ik wordt al op 26-11-2019 aangesloten door KPN en nu krijg ik een boete van Telfort.

Ik denk  niet dat dit  de bedoeling is.

Ik heb het idee de men niet luistert wat de klant zegt.

Graag wil ik hier antwoord op hebben

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 November 2019, 21:39

Bekijk origineel

10 reacties

Badge +19

Goed dat je hier het verhaal verteld. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Dus niet hier invullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling. 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Arnold2019, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht! 

Een vervelend bericht vanuit Telfort, dat kan ik goed begrijpen! Met de overstapservice zorgen we ervoor dat je niet zonder diensten komt te zitten, maar dat je een boete krijgt is niet de bedoeling. Ik zoek het graag even helemaal voor je uit, voordat ik uitspraken ga doen waar ik later op moet terugkomen. Bijvoorbeeld waarom er een eerdere datum is gepland dan aangegeven.

Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en ontvangen klantnummer van KPN? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag wanneer het invullen gelukt is!

Hallo 

 

Ik hen mijn profiel forum zo goed mogelijk ingevuld.

 

Groet Arnold

Reputatie 7
Badge +21

@Arnold2019, bedankt! Ik kijk even het laatste berichtje van ons na, op 28-10-2019. Daar staat het volgende in: 

U hebt na uw bestelling bij KPN van ons een bevestiging ontvangen waarin wij u hebben geïnformeerd over een aantal praktische zaken, waaronder de Overstapservice. Volgens uw huidige aanbieder kunt u hier geen gebruik van maken.

Contracten al beëindigd
In de bevestiging hebben wij aangegeven welke contracten wij voor u gaan opzeggen. Wij hebben uw huidige aanbieder(s) benaderd om deze contracten te beëindigen. Wij hebben bericht ontvangen van uw huidige aanbieder(s) dat er al een verzoek tot opheffing van uw contract(en) was opgegeven. Dit betekent dat u helaas geen gebruik kunt maken van onze Overstapservice.

Kan het zijn dat je zelf het abonnement al daarvoor hebt opgezegd? Anders kan je contact opnemen met Telfort en de opzegdatum vast en zeker naar een paar dagen later zetten om zo een boete te voorkomen. Je KPN abonnement gaat op 26 november in.

Reputatie 7
Badge +21

@Arnold2019, ik heb helaas geen bericht meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen? Of heb je nog contact gehad met Telfort hierover?

Hoi Susan

 

Volgens KPN zou alles geregeld worden. ik heb er verder niets meer overgehoord.

Ik heb nog geen contact met telfort.

Waarom is er altijd een probleem met overstappen.

Ik heb zelf niets opgezegd

Ik ga Telfort zelf wel even bellen.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Arnold, ik neem het even over van Susan. Omdat ik dat bericht best vreemd vond ben ik er zelf ook achteraan geweest. Heb je ook een bericht gehad over hoe hoog die boete is? 

Hoi

 

Nee dat heb ik niet gekregen.

Ik heb Telfort gebeld hier over en het bedrag zou ongeveer 29.00 euro zijn en dat is van 26-11-2019 tot 09-12-2019. Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen.

 

Groet Arnold Nieumeijer

Reputatie 7
Badge +24

Dat kunnen we zeker, zover ik dit kan zien ligt de schuld bij ons. Wat mij betreft gaan we dit bedrag ook met je verrekenen. Ik moet echter wel een factuur afwachten, waarop dit bedrag staat. Dan kan ik het handmatig gaan vergoeden. Ik hoop dat je dit een acceptabele oplossing vindt, ontzettend sorry voor alle ongemak.

Hoi

 

Dit is acceptabel.

Bedank u voor.

Ik wacht het factuur af.

En dan horen jullie wel van me.

Hartelijke dankt voor de genomen moeite.

 

Groet  Arnold Nieumeijer

Reageer