Beantwoord

Nieuw abonnement door fout KPN, geen gratis Spotify of toegezegd noodpakket

  • 14 September 2019
  • 4 reacties
  • 97 keer bekeken

Reputatie 1
Ik zat net trouwens dit weer even door te lezen en ben het er weer over eens dat de vaste klant weer genaaid wordt. Ik heb jarenlang gebruik gemaakt van spotify en wat denk je ???? De gratis spotify is weer pleite en we mogen weer meer gaan betalen .

Ik had door een fout kon opnieuw moeten aanvragen en mij werd ook een nood pakket beloofd . Voor gebeld 2x maar t is nu een week of drie geleden en nog steeds geen noodpakket .

Nu heb ik mijn abbo weer aangepast en ipv 25 euro goedkoper en de eerste 6 maanden 50procent korting ben ik nu zelfs 30 euro duurder wat niet klopt . Dus hoop dat hier even naar gekeken kan worden

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 September 2019, 10:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @MiluskavanAalst, ik zie dat je in de tussentijd opnieuw al contact met ons hebt gehad. Zijn er nu nog zaken waar je tegenaan loopt? Ik zie dat je diensten op dit moment actief zijn, klopt dat? Dan ga ik er voorzichtig vanuit dat je geen noodpakket meer nodig hebt?
Reputatie 1
Haai

nee dat is als het goed is allemaal geregeld . Na 1,5 chatten en drie keer de verbinding verbreken. Ze snapte zelf niet wat ik bedoelde tot na een min of 20 het lampje ging branden . Moet alleen de volgende rekening in de gaten houden

hiezo is trouwens de gratis spotify verdwenen ? Heb nu ipv drie gratis accounts helemaal niks meer
Reputatie 7
Badge +24
Die "gratis" Spotify was een tijdelijke actie. En dat heb je met dingen die tijdelijk zijn: opeens ist over.
Reputatie 7
Badge +30
Top dat het nu geregeld is! Jammer dat het even gekost heeft 😞. Spotify Premium zat gratis inbegrepen bij Alles-in-1 Standaard en Premium evenals Zorgeloos Premium abonnementen. Bij de huidige propositie voor zowel mobiele als vaste abonnementen bieden we Spotify Premium alleen nog maar los aan. Vandaar dat je er 8,99 euro per maand voor betalen.