Beantwoord

Nieuw abonnement door verhuizing zonder akkoord

  • 23 March 2019
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

23/03
ik ben vorige maand verhuisd. Netjes gebeld en de verhuizing door gegeven. Tot mijn schrik betekent dit bij KPN automatisch een nieuw jaarcontract (oplichters) zonder akkoord/handtekening of correspondentie. Nadat ik verhuisd ben is er een monteur langs gekomen die het een en ander aangesloten heeft. Eindstand geen internet geen tv geen wifi helemaal niks. KPN zegt alleen een een monteur te kunnen sturen voor wederom 50 euro. ( betaal jaarlijks ruim 1000 euro ) vreemd. Nu wil ik opzeggen waar ik ook recht op heb aangezien ik al uit mijn contract was voor de verhuizing. Krijg ik te horen dat dit niet mogelijk is. EEN SCHANDE!!!!!!

Admin: Bericht afgesplitst vanKlacht over monteurs afspraak | KPN Community

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 25 March 2019, 11:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @R.J.A., Welkom op het forum. Ik kan mij voorstellen dat je flink baalt wanneer je er achter komt dat je door het doorgeven van je verhuizing een nieuw contract hebt gekregen met hogere kosten. Dit had allemaal doorgenomen moeten worden, zodat je niet voor onverwachte verrassingen komt te staan. Dit is niet gebeurd en nu kun je de vernieuwing ook niet meer stop zetten. Hoe het precies zit, wil ik uitzoeken. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
@R.J.A., Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer