Beantwoord

Nieuw abonnement internet + tv

  • 21 May 2020
  • 9 reacties
  • 105 keer bekeken

Goedemorgen,

Mijn vraag is eigenlijk kort : Ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij KPN die ingaat op 20 mei 2020 .

Maar mijn huidige abonnement bij Online loopt nog tot eind Mei (denk ik).

Omdat ik op dit moment geen verbinding heb via Experiabox van KPN gebruik ik nog mijn modem van Online. Is die “geen verbinding” van KPN omdat mijn huidige abonnement nog loopt ? Of zou KPN het gewoon moeten doen ?

Het gaat allemaal over de telefoonlijn . geen glasvezel .

mvg drzwra .

icon

Beste antwoord door drzwra 27 May 2020, 21:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Normaal krijg je volgens mij nog een brief met een opleverdatum ofzo. Nog niet zoiets ontvangen? 

Van KPN wel . dat is dus 20 Mei . Alle apparatuur ook ontvangen maar nog geen verbinding . 

Maar mijn huidige abonnement van Online.nl loopt ook nog dus ik vraag mij af of er twee aanbieders tegelijk op de adsl lijn kunnen ? 

Of moet ik eerst mijn huidige provider uitzitten?

Reputatie 7

Hallo @drzwra, welkom op het forum en welkom bij KPN! Op een ADSL lijn kan maximaal 1 signaal per keer actief zijn, als wij de verbinding vanaf 20 mei hebben opgeleverd is de kans groot dat het signaal van Online.nl er niet meer op stond. Als er 2 aderparen zijn kan het zijn dat ons signaal op het tweede paar is geleverd en Online nog op de eerste staat/stond. Heb je onze apparatuur inmiddels aangesloten? Werkt dat nu?

Als dat niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen, dan kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.

Bedankt voor de reacties . Alles werkt nu naar behoren zowel internet als de tv ontvangst . Ik ben er heel tevreden mee .

Mijn “Online” abonnement loopt nog tot 10 Juni volgens de provider zelf en hoef ik alleen nog te zorgen voor een ander emailadres .Wel sturen ze de mail nog 6 maand door .

Ik dacht zelf eigenlijk dat iedere provider een eigen mailadres zou toevoegen maar blijkbaar is dat niet meer zo ? 

mvg .

Reputatie 7

Dat is goed om te lezen @drzwra :slight_smile:  Dat ze de mail nog doorsturen is ook netjes, dan mis je niet zoveel. Bij het abonnement krijg je van ons ook een e-mailadres inderdaad, dat klopt. Die staat in de bevestigingsbrief genoemd, onder het kopje 'Uw persoonlijke gegevens’. Heb je 'm daar kunnen vinden?

Klopt . Bedankt voor de uitleg anders had ik het niet zo snel kunnen vinden .

Wel heb ik een account toegevoegd met een iets makkelijker te onthouden email adres :thinking: .

Het is nu even wachten tot deze geactiveerd is. 

mvg : Raphael

Reputatie 7

Fijn dat het inmiddels overzichtelijker is @drzwra :slight_smile:  Het standaard e-mailadres kan soms een beetje gek zijn, heb je het nieuw aangemaakte adres inmiddels kunnen gebruiken? Is die nu actief? Als dat niet zo is kan je dat hieronder aangeven en jouw forumprofiel helemaal invullen, dan kan ik meekijken.

Dank u voor de interesse . 

Het mailadres werkt perfect en ik heb het nu ook doorgegeven aan de vorige provider zodat alle mail automatisch wordt doorgestuurd . ook dat werkt perfect :relaxed: .

Ik ben helemaal happy met de overstap naar kpn:ok_hand: .

Reputatie 7

Dat is helemaal mooi verlopen dus, fijn! Geniet van de verbinding en de mailtjes, als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: