Beantwoord

Nieuw abonnement problemen met opleveren

  • 25 November 2019
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Goedenavond. In augustus heb ik contact gehad met een ophanden zijnde verhuizing. Medio augustus heb ik daarvan een bevestiging gehad dat per 20 november op mijn nieuwe adres ik zelf mijn modem zou kunnen aansluiten. Toch maar een monteur ingepland voor 20 november. Per 24 september zouden wij voor meer dan een maand geen gebruik kunnen maken van internet en tv vanwege de verkoop van onze woning en een lange vakantie. Om de kosten tijdens die periode laag te houden hadden we afgesproken om de internetsnelheid terug te brengen van 500MB naar 50MB Maandelijkse kosten werden hierdoor ongeveer gehalveerd en de volle 500MB zou dan weer vanaf 4 november moeten ingaan ten tijde van de sleuteloverdracht van onze nieuwe woning. Tijdens mijn vakantie gemerkt dat de afspraken qua halvering van de maandelijkse nota niet goed was gegaan, dus na mijn vakantie contact gehad. Dit zou met de volgende factuur worden gecorrigeerd wat ook gebeurde. Diensten op de factuur: 2 tv ontvangers, Fox sports en 500MB. Niks mis mee zou je zeggen.

20 november de monteur over de vloer, maar die wist niks van tv ontvangers. Huh? Nou ja, dan toch maar even kijken of we die aan de praat krijgen. Ja 1 minuut en toen was het een inlogscherm met abonnementsnummer en een pincode. Tja, die wist ik op dat moment niet dus maar even kijken in Mijn KPN. Wat schetst mijn verbazing? Helemaal geen mogelijkheid om dat product te kiezen. En … een internetsnelheid van 50MB. Ik had toch betaald voor 500MB?
Monteur bellen met de helpdesk: “Ja, meneer heeft geen tv in zijn abonnement en internet van 50MB. Dat moeten we dan opnieuw aanvragen. Dat kan wel een paar dagen duren”. Hoezo? Ik heb een factuur betaald voor de volle mep?!
De volgende ochtend 2 mails met abonnementsnummer en pincode dus tv kijken werkte weer. Krijg ik vervolgens de dag erna een SMS dat mijn bestelling onderweg is. Hoezo welke bestelling? In de chat met een medewerker kwam ik er al snel achter dat men blijkbaar maar hadden besloten om mijn iets te sturen dat ik niet nodig had. Maar geweigerd aan de deur, want wat ik moet ik met nog een ontvanger?
Ik had en heb dus 2 tv ontvangers waarvoor ik per maand betaal echter zijn deze niet zichtbaar in MijnKPN. Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat ik een abonnementsnummer en pincode krijg voor producten die vervolgens niet zichtbaar zijn in MijnKPN ….
Naast het probleem met de tv ontvangers zit ik nog steeds met een trage internetverbinding waarvoor ik een bevestiging heb ontvangen dat ik een Hussel 500 heb besteld op jawel ….. mijn oude adres. Hoezo? Ik heb niks besteld want ik had al een 500MB verbinding waarvoor ik betaald heb. Waarvoor moet dat allemaal zo moeilijk? Verander gewoon de lopende verbinding van 50MB terug naar 500MB zoals afgesproken. Waarom moet ik de dupe zijn van een slechte administratie? Hoe kun je een monteur sturen naar mijn nieuwe adres en dan in het systeem -waarvan ik hoop dat het 1 systeem is- een ‘bestelling’ doorvoeren op mijn oude adres? Daar kan ik echt met mijn pet niet bij. Vorige week woensdag werd mij beloofd dat de backoffice een spoedopdracht had gekregen om met mij binnen 3 werkdagen contact op te nemen en het op te lossen. De 3 werkdagen zijn voorbij en er is nog geen contact opgenomen. Triest.

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

icon

Beste antwoord door GBossie 29 November 2019, 13:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@GBossie Welkom op ons Forum! 
Goed dat je hier je verhaal deelt. Zoals je ziet hebben we je afgesplitst omdat jou topic wat meer persoonlijke aandacht nodig heeft. Vervelend dat je er zoveel achteraan moet gaan om dingen geregeld te krijgen. 

Kun je alvast je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee.

Alvast bedankt!

Dag Lisa, ik heb eergisteren ook nog contact gehad met 1 van je collega's en na een paar uur was uiteindelijk mijn internetsnelheid actief voor 500 up en down. Ook gelijk gekeken naar het hele verhaal en waar het is misgegaan binnen KPN. Blijkbaar was ik verkeerd geïnformeerd over de mogelijkheden en was mij niet verteld dat KPN in oktober zou overgaan naar een nieuw systeem. Op het moment werkt alles en ben ik geholpen. Over pakweg 1 jaar of misschien iets langer gaan we weer verhuizen en hoop ik dat de zaken die nu fout zijn gegaan niet wederom gaan gebeuren. Ik weet nu waar ik op moet letten dus zal tzt proberen duidelijk te maken wat dan de bedoeling is en zeker te stellen dat het ook is overgekomen bij KPN.

Reputatie 7
Badge +17

@GBossie Fijn om te horen dat alles uiteindelijk toch is opgelost! 

Mocht je in de toekomst vragen, opmerkingen of suggesties hebben ben je bij ons van harte welkom op het Forum. 
Tegen die tijd hopen wij ook sneller te kunnen reageren op een topic.

Fijne avond nog:thumbsup_tone2:

Reageer