Beantwoord

Nieuw contract na 1 jaar?

  • 16 August 2019
  • 3 reacties
  • 528 keer bekeken

Heb KPN alles-in-1 contract dit loopt na 1 jaar af. Kan ik mijn contract verlengen of opnieuw afsluiten om wederom gebruik te maken van de korting de eerste 6 maanden? Anders loont het de moeite om op te zeggen en een andere provider voor een jaar te kiezen. Of krijg ik vanzelf een nieuw aanbod om contract voor alles-in-1 voor 1 of 2 jaar te verlengen?
icon

Beste antwoord door Noordzee 16 August 2019, 15:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo 1jaarklant,

Leuk dat je jouw abonnement mogelijk wilt verlengen 🙂. Na 1 jaar kun je jouw abonnement maandelijks opzeggen.

Er is bij KPN niet echt meer sprake van een verlengings-aanbod.
KPN geeft geen extra korting meer op de abonnementen bij een verlenging.

Nieuwe en huidige klanten krijgen hetzelfde, maar afhankelijk van andere producten bij KPN kan je meerdere voordelen krijgen!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @1jaarklant, Welkom op het forum. Wat Noordzee aangeeft klopt. We bieden geen verlengkorting aan. Uiteraard kan ik voor je kijken of een abonnement uit onze huidige linie voordeliger voor je is. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan zet ik de verschillen voor je op een rij.
Reputatie 7
Badge +19
@1jaarklant Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer