Ik woon sinds een paar maanden in een nieuwbouw huis. Nu heb ik sinds een tijdje dat mijn wifi uitvalt, tv hapert/uitvalt en soms helemaal geen internet heb. Ik heb een KPN Box 12. Heb opgezocht en gezien dat er meer mensen last hebben van dit probleem. Zoiezo heb ik boven helemaal geen wifi (dit kan weer te maken hebben met nieuwbouw enz….Â
Maar het vervelende probleem dat het internet gewoon niet stabiel is.
Heb verschillende keren gebeld met KPN. Maar krijg elke keer de tip: kabel eruit, kabel erin, resetten, 10 minuten wachten enzzzz….. De standaard dingen…
Maar na 4 verschillende personen gesproken te hebben krijg ik elke keer het zelfde…
Nu wil ik graag een monteur langs laten komen maar de KPN medewerkers aan de telefoon verwijzen me elke keer naar de website: https://www.kpn.com/service/monteur/meerwerk-monteurs-en-materiaalkosten.htm Deze monteur kost helaas best veel geld….
Ik heb op verschillende forums gelezen dat er altijd goede oplossingen komen vanuit KPN en hoop deze keer ook een goeie oplossing.
Want ik ga geen geld betalen (buiten de maandelijkse kosten) voor een dienst die gewoon goed zou moet werken….
Ik hoop snel een reactie te ontvangen.
Alvast bedankt
Beste antwoord door NHendriks
Bekijk origineel