Beantwoord

Nieuw installatiepakket bij verhuizing?

  • 9 June 2021
  • 11 reacties
  • 262 keer bekeken

Beste KPN, 

 

Ontvangen we een nieuw installatiepakket (tv/internet) wanneer we verhuizen en wederom KPN afnemen?

 

en kunnen we daarmee de oude doos wegdoen…

 

dank

icon

Beste antwoord door Anonymous 13 June 2021, 10:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @R.K. Laag, welkom hier. 

Dat hangt ervan af. Welke apparatuur heb je nu? Modem en tv-ontvangers.

En of je opzegt en op het nieuwe adres een nieuw abonnement afsluit of de huidige mee verhuisd, ik zou een nieuwe verbinding nemen, krijg je ook korting of een ander cadeau en nieuwe apparatuur.

 

Wel moet de oude apparatuur retour en kun je niet zomaar wegdoen, of bedoel je de oude installatie doos, die kun je dangebruiken om je spullen retour te sturen.

Hi @R.K. Laag, welkom hier. 

Dat hangt ervan af. Welke apparatuur heb je nu? Modem en tv-ontvangers.

Inderdaad, modem en tv ontvangers…

En of je opzegt en op het nieuwe adres een nieuw abonnement afsluit of de huidige mee verhuisd, ik zou een nieuwe verbinding nemen, krijg je ook korting of een ander cadeau en nieuwe apparatuur.

 

Wel moet de oude apparatuur retour en kun je niet zomaar wegdoen, of bedoel je de oude installatie doos, die kun je dangebruiken om je spullen retour te sturen.

Helder en Dankje. Dan gebruik ik de doos om alle apparatuur in te doen….even uitzoeken hoe te retourneren

@R.K. Laag Nooit oude schoenen weggooiien, terwijl je nog geen nieuwe hebt :wink:

@R.K. Laag Je krijgt vanzelf een bericht als het retour moet, je moet wel of een opzegging doen of een verhuizing in gang zetten, zomaar iets retour sturen resulteert dat het abonnement gewoon doorloopt, je mag maandelijks gewoon betalen en je kan er geen gebruik meer van maken.

Dus stapje voor stapje afvinken, bij een nieuw abonnement zeker nieuwe spulletjes, bij een verhuizing is de kans groot dat het oude mee moet.

Hallo @Doornekamp33 , wat is er zo apart aan jouw status volgens je onderschrift, we zijn hier toch allemaal KPN-klanten, of zie ik dat (weer) verkeerd?

Hoe bedoel je die @JanD , zijn hier ook niet klanten actief of moet ik er “voormalig T-Mobile en Telfort klant” van maken, ben nog steeds zoekend of ik KPN klant wil blijven of toch wil overstappen, ik heb alleen een paar kleine wensen.

TV:          TLC, National Geograpic en Discovery moeten in het TV pakket

               Opnemen is een must

               STB moet een beetje goed werken

Internet: Eigen modem moet werken, nu nog Fritzbox 5490 gaat naar een 5530 over een tijdje.   

Prijs: maakt niet uit, als de zaken maar goed werken, Freedom zou het kunnen zijn, mist alleen zenders die een must zijn en die canaal digitaal TV is niet stabiel.

 

Hoe bedoel je die @JanD , zijn hier ook niet klanten actief of moet ik er “voormalig T-Mobile en Telfort klant” van maken, ben nog steeds zoekend of ik KPN klant wil blijven of toch wil overstappen, ik heb alleen een paar kleine wensen.

TV:          TLC, National Geograpic en Discovery moeten in het TV pakket

               Opnemen is een must

               STB moet een beetje goed werken

Internet: Eigen modem moet werken, nu nog Fritzbox 5490 gaat naar een 5530 over een tijdje.   

Prijs: maakt niet uit, als de zaken maar goed werken, Freedom zou het kunnen zijn, mist alleen zenders die een must zijn en die canaal digitaal TV is niet stabiel.

 

Hallo @Doornekamp33 , je moet niets, maar in je onderschrift staat heel nadrukkelijk dat je KPN-klant bent, maar dat zijn we toch allemaal binnen het forum, dat is toch niets bijzonders om te vermelden?

 

En of je opzegt en op het nieuwe adres een nieuw abonnement afsluit of de huidige mee verhuisd, ik zou een nieuwe verbinding nemen, krijg je ook korting of een ander cadeau en nieuwe apparatuur.

 

Wel moet de oude apparatuur retour en kun je niet zomaar wegdoen, of bedoel je de oude installatie doos, die kun je dangebruiken om je spullen retour te sturen.


Ook als je verhuisd krijg je korting of wifi versterkers.

En als je huidige apparatuur goed werkt, is er toch niets op tegen dat dat mee gaat?

ik houd liever mijn V10 dan dat ik op (of af-) gescheept word met een V12.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @R.K. Laag, welkom hier. 

Dat hangt ervan af. Welke apparatuur heb je nu? Modem en tv-ontvangers.

Inderdaad, modem en tv ontvangers…

Heb je ook iets meer details? Expariabox V8/9/10/12? 

Tv-ontvanger? Het modelnummer kun je vinden op/aan de onderkant.