Beantwoord

Nieuw modem

  • 18 March 2019
  • 2 reacties
  • 77 keer bekeken

gisteren een nieuw modem geïnstalleerd, ging niet zo gemakkelijk als het wordt voorgespiegeld, zelfs een deskundig iemand op gebied van internet-IT, kwam er in 1e instantie niet uit. Het leek het allemaal te doen, nieuw netwerk ingevoerd. Maar.............enige tijd later blijkt dat het netwerk niet functioneert, zelfs niet bekend is, het draait op de “ versterker boven” maar beneden zo minimaal dat het dus niet werkt. Nu werkend op netwerk van mijn IPhone.
Niet handig als je je werk moet doen achter je laptop. Hoe ga ik dit oplossen? Ik heb er niet om gevraagd, alles werkte perfect en nu dus niet meer.

Ik hoor graag de ervaringen van anderen en hoop een antwoord te krijgen van KPN zelf maar dan wel een antwoord waar ik als niet deskundige wat mee kan en niet voortdurend met een kluitje in het riet wordt gestuurd. Ik was er al bang voor vandaar dat ik de doos wekenlang heb genegeerd maar ja de 31e naderde en dus toch maar gedaan maar dit als vervelende neveneffecten.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 18 March 2019, 16:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Buutje . Ik vermoed dat jij een nieuw modem (v10a) hebt gekregen met als reden dat je netwerk een upgrade krijgt waardoor je oude modem niet meer bruikbaar is.
Er hangt dus nu een nieuw draadloos netwerk in de lucht? Het is aan te raden om je wifi verbindingen in je phoon/tablet te verwijderen en opnieuw contact te maken met het nieuwe netwerk. Had je dat al gedaan?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het probleem nu is opgelost. Zo niet, laat het weten!