Beantwoord

Nieuw modem aanvragen

  • 26 November 2019
  • 14 reacties
  • 11717 keer bekeken

Reputatie 1

Beste KPN,

 

Sinds enige tijd maakt onze modem een hoog piepend geluid. Het is een KPN Experia Box ZXV10 H220N en ik vermoed dat hij ondertussen toe is aan vervanging. Hoe kan ik een nieuwe modem aanvragen?

 

Met vriendelijke groet,

Jorrit Boonstra

icon

Beste antwoord door Susan_ 26 November 2019, 19:05

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Apparatuur controleren en omruilenBeste @Jorrit12345 

Dit is inderdaad een oud beestje, deze kun je omruilen via de onderstaande link:

Apparatuur controleren en omruilen

 

Laat het even weten of het gelukt is, want de V7 is echt oud. :wink:

Reputatie 7
Badge +21

Die omwisseltool kan volgens mij geen V7 omwisselen.

Bel direct KPN klantenservice 0800 0402 en je ontvangt ws. al op donderdag een nieuwe Experia Box.

Je kan hier ook wachten op een reactie van een KPN moderator, vul dan vast je naam, postcode, huisnummer en klantnr. in op je KPN forum profiel Dit zal wegens drukte wel wat langer kunnen duren, bellen is sneller!

De Experia Box V7 wordt tegenwoordig direct omgewisseld, want deze ZXV10 H220N kent inmiddels een flink aantal problemen, die soms (in combinatie) optreden.

Reputatie 7
Badge +22

Die omwisseltool kan volgens mij geen V7 omwisselen.

Bel direct KPN klantenservice 0800 0402 en je ontvangt ws. al op donderdag een nieuwe Experia Box.

Je kan hier ook wachten op een reactie van een KPN moderator, vul dan vast je naam, postcode, huisnummer en klantnr. in op je KPN forum profiel Dit zal wegens drukte wel wat langer kunnen duren, bellen is sneller!

De Experia Box V7 wordt tegenwoordig direct omgewisseld, want deze ZXV10 H220N kent inmiddels een flink aantal problemen, die soms (in combinatie) optreden.

Er staat “Apparatuur” omwisselen op de site, mag aannemen  dat daar de V7 ook bij hoort, werkt dat niet? Dan moet KPN dit eventueel aanpassen in: “TV ontvangers omruilen?” :wink:

Reputatie 7
Badge +21

Nee Dennis, volgens mij heeft @Erik_  dat al eens eerder aangegeven.

Alleen Experia’s ouder dan de V7 kan wel via de tool, heb ik begrepen.

Reputatie 7
Badge +22

Nee Dennis, volgens mij heeft @Erik_  dat al eens eerder aangegeven.

Alleen Experia’s ouder dan de V7 kan wel via de tool, heb ik begrepen.

Dat kan goed, maar we krijgen ook zoveel info van het Forum, dat kunnen we niet allemaal onthouden. :wink:

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Jorrit12345, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een piepend geluid is erg irritant, dus deze ruilen we graag voor je om! Mocht het via onze telefonische klantenservice nog niet gelukt zijn, dan vraag ik de ruiling graag voor je aan. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Ik hoor graag van je!

Reputatie 1

Goedenavond @Jorrit12345, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een piepend geluid is erg irritant, dus deze ruilen we graag voor je om! Mocht het via onze telefonische klantenservice nog niet gelukt zijn, dan vraag ik de ruiling graag voor je aan. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Ik hoor graag van je!

Beste Susan,

Ik heb de gegevens ingevuld. Zie ik het nieuwe apparaat tegemoet. Dank voor de hulp!

mvg Jorrit

Reputatie 1

Apparatuur controleren en omruilenBeste @Jorrit12345 

Dit is inderdaad een oud beestje, deze kun je omruilen via de onderstaande link:

Apparatuur controleren en omruilen

 

Laat het even weten of het gelukt is, want de V7 is echt oud. :wink:

Via de link kon het niet idd, verkeerd soort apparaat. Maar dankzij Susan krijg ik een nieuwe opgestuurd. Dank voor het meedenken!

Reputatie 7
Badge +22

Via de link kon het niet idd, verkeerd soort apparaat. Maar dankzij Susan krijg ik een nieuwe opgestuurd. Dank voor het meedenken!

Graag gedaan! 👍🏼

Reputatie 7
Badge +21

@Jorrit12345, yes de ruiling heb ik inmiddels aangevraagd! Morgen na 14.30 kan je jouw V7 omruilen (verpakt in een doos met stroomadapter) voor een nieuwere variant. Dit kan bij de Primera aan de Stoepemaheerd 20 F. Op de doos graag het ordernummer en retours adres schrijven! Dat is 3771587 en KPN, antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn.

Ik hoor graag of het ruilen gelukt is en of het aansluiten gelukt is! :smile:

Reputatie 7
Badge +21

@Jorrit12345, is het inmiddels gelukt om je Experia Box om te ruilen voor de nieuwere variant en alles aan te sluiten?:slight_smile:

Reputatie 1

@Jorrit12345, is het inmiddels gelukt om je Experia Box om te ruilen voor de nieuwere variant en alles aan te sluiten?:slight_smile:

Ja! Gelukt! Gisteravond aangesloten en werkte binnen tien minuten. Helemaal top!

Dank voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +22

Ja! Gelukt! Gisteravond aangesloten en werkte binnen tien minuten. Helemaal top!

Dank voor de hulp!

Wat fijn dat het gelukt is @Jorrit12345, en we wensen je dan ook veel plezier met de nieuwe modem! En mocht er wat zijn of heb je een vraag, dan weet je ons te vinden. 

Reputatie 7
Badge +21

@Jorrit12345 super! Genieten lijkt me dat, zonder dat irritante geluid. In ieder geval graag gedaan en nog een fijne zondag!

Reageer