Beantwoord

Nieuw modem niet ontvangen

  • 11 June 2019
  • 3 reacties
  • 140 keer bekeken

Ik heb afgelopen woensdag een monteur gehad die zei dat ik een nieuwe modem nodig had die had contact gehad met KPN en de modem zou binnen 24 uur bij de Postnl bestemming zijn.
Ik zou van tevoren een sms krijgen maar tot op heden niks gehad.
Waar blijft hij want ik ben het nu echt spuug zat en ga echt over als het niet wordt gefixed
icon

Beste antwoord door Nadia 13 June 2019, 11:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hey @Lizette1980, welkom op het forum van KPN. Wat irritant dat je de nieuwe modem nog niet hebt ontvangen. Zou je je forumprofiel willen invullen met je naam, adres + telefoonnunmer. Dan kan ik het voor je nakijken. Of heb je het pakketje inmiddels ontvangen? Ik hoor het graag 🙂
Reputatie 7
Hay @Lizette1980, al een tijdje niets meer van je gehoord. Ik neem aan dat het goed is gekomen, en dat je het modem hebt ontvangen 🙂 Mocht dat niet het geval zijn, dan hoor ik het van je!
Reputatie 7
Geen bericht, goed bericht 😉 Ik ga er vanuit dat je de Experiabox hebt ontvangen, ik sluit daarmee je topic. Mocht je toch nog een vraag hebben. Kom dan gerust terug op het KPN forum.

Reageer