Beantwoord

Nieuwbouw glasvezel monteur komt maar niet. Backoffice belt niet! Ten einde raad!!!

  • 28 November 2019
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

Hallo KPN,

vorige week vrijdag is de monteur niet komen opdagen. Hij zou mijn verhuizing van (...) aansluiten in de meterkast. Het glasvezelkastje moet ook nog geplaatst worden. 

Met veel moeite een nieuwe afspraak gemaakt voor afgelopen maandag 25-11. Monteur kwam weer niet opdagen. Wat bleek, er was geen monteursbon aangemaakt. Was er wel maar ligt bij de backoffice kreeg ik als melding. Dit heb ik nu al 5x gehoord en na bij elkaar 5 uur (!!!!!!)bellen met KPN en steeds dezelfde melding krijgen dat ze me niet kunnen helpen ben ik er helemaal klaar mee. Ik word maar niet gebeld door de '’backoffice'’. Ik heb al 2 dagen vrij genomen zodat de monteur kon komen. Maar deze komt gewoonweg niet opdagen. Niemand bij jullie klantenservice kan contact krijgen met de backoffice! De klantenservice kunnen alleen steeds een notitie maken. Maar hier heb ik niets aan. Ik wil vandaag nog een monteur die de boel aansluit! Ik heb al een paar keer moeten thuiswerken maar heb geen internet dus dit kon ook niet!! Morgen moet ik ook thuiswerken. 

Ik hoor graag z.s.m. van jullie. Ik heb er geen vertrouwen meer in. 

 

groetjes Stefan Nap

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 November 2019, 13:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Stefan1987, welkom! Wat een gedoe :-(. Ik zie dat er inmiddels wel een monteur is aangestuurd voor 2 december. Heel vervelend om te zien dat het niet eerder kon, maar wel fijn dat er een nieuwe datum gepland is. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?

Hoi Marcia, echt op het moment dat ik dit bericht plaatste werd ik eindelijk gebeld. Kan jij nog wel voor mij nagaan of de juiste monteur komt i.v.m, het glasvezelkastje wat ook nog aangesloten moet worden? Ik begreep nl van KPN dat hier een speciale monteur voor moet komen. Dit om te voorkomen dat er maandag straks weer niet aangesloten kan worden.

 

Ik hoor het graag! 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zag een reguliere monteur staan ingepland, dus dat moet helemaal goed komen!