Beantwoord

Nieuwbouw. Internet aangevraagd per 7 Oktober maar nu januari 2020

  • 30 September 2019
  • 6 reacties
  • 154 keer bekeken

Badge
Hallo ,

Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd maar ik mis nog steeds de aansluiting of ik kijk er overheen!

Dit is er gebeurd: 18 september jl de sleutels van onze nieuwbouwwoning gekregen. Volgens KPN kon er internet geleverd worden vanaf 7 oktober.
Eris ook een internet glasvezel aansluiting in de meterkast.

Vervolgens krijgen we een telefoontje dat het niet mogelijk is ,wellicht pas januari 2020 want het staat bij de uitvoerder van kpn netwerk en die reageren nergens op volgens de medewerker zelf!
Wat nu mijn schoon ouders komen over met kerst...nu moet ik echt met mensen gaan praten ipv te kunnen netflixen!

Nu serieus , dit is niet grappig en ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Het is regio Wateringen overigens als dat helpt!

Groetjes Maan
icon

Beste antwoord door MaanDes 30 September 2019, 20:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Maan, welkom op het forum.

Dit is zeker niet grappig en lijkt me uiteraard vervelend. Ik kijk het graag voor je na.

Ik lees dat dit nieuwbouw is. Zijn de kabels wel binnengebracht tot in jullie huis? Dat is namelijk wel van belang voordat wij als provider diensten kunnen leveren daar. Regelen dit jullie zelf? Of regelt de aannemer van jullie huis dit? Als de netwerkbeheerder dit nog moet regelen kan het kloppen dat het langer duurt, ze zijn afhankelijk van de onderaannemers.

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik me hierin verdiepen.

Ik hoor graag van je.
Badge
Hi Alex ,
Dank je voorje reactie. Ja er loopt een glasvezel punt van kpn het huis in. Ik ga meteen even mijn profiel voor je aanvullen!
Reputatie 7
Badge +24
Hi Alex ,
Dank je voorje reactie. Ja er loopt een glasvezel punt van kpn het huis in. Ik ga meteen even mijn profiel voor je aanvullen!


Waar zie je deze kabel? In je meterkast? En zie je daar een losse, kabel? Of is de kabel ook vastgekoppeld aan een kastje?

Zou je eventueel hier een foto ervan kunnen en willen plaatsen?
Badge
Hi Alex ,gegevens aangepast. Morgen vroeg zou ik een foto kunnen maken maar voor nu is het een lang kabeltje/buisje die bij de meterkast omhoog komt langs de muur meT aan het eind een doosje en ernaast een sticker gefeliciteerd met uw kpn aansluiting. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Ik zag dat je je informatie hebt aangevuld. Zojuist met elkaar gebeld. Helaas zie ik ook wat jij hier aangeeft, de datum die nu staat bij de netwerkbeheerder is 21 oktober. Gelukkig kunnen we het enigszins overbruggen via een 4G verbinding en Digitenne. Fijn!

Laat het me hier weten mocht ik nog iets voor je kunnen doen of een update mogen geven. 🙂
Badge
Dank je wel Alex! Dat redden we wel , maar morgen toch even langs de aannemer 🙂🍀