Beantwoord

Nieuwe aanbieding internet en tv

  • 16 July 2019
  • 11 reacties
  • 296 keer bekeken

Beste KPN,

Ik probeer te bellen, maar dat duurt eindeloos lang, vandaar dat ik mijn vraag even hier stel. Laatst heb ik met een medewerker gechat en heb ik vernomen dat ik een nieuwe aanbieding (in de vorm van een aantal maanden korting) kan ontvangen omdat begin augustus mijn jaarabonnement tv en internet afloopt. En ik het beste midden juli hierover kon bellen met jullie. Nu is dat echt bijna onmogelijk. Graag zou ik willen weten wat deze aanbieding gaat zijn mocht ik weer een nieuw jaar bij jullie een abonnement ingaan op tv en internet en hoe ik dit in gang kan zetten?

Bedankt alvast voor jullie antwoord.

Met vriendelijke groet,
Evie
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 July 2019, 12:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha Evie, welkom! Ik kan je hier niet mee van dienst zijn. Deze kortingen zijn alleen voor nieuwe klanten en niet voor 'verlengende klanten'. Vaste diensten verlengen we dan eigenlijk ook niet: het loopt immers gewoon door en er verandert niets aan je pakket als je dat niet wilt. Hopelijk heb ik je zo voldoende geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?
Hi Marcia,

Dat is vreemd, want in de chat is me letterlijk toegezegd dat ik als verlengende klant contact op moest nemen en de aanbieding dan waarschijnlijk in de vorm van een aantal maanden korting zou zijn. Deze chat heb ik ook opgeslagen. Als ik me opnieuw voor een jaar bind moet dit toch mogelijk zijn? Ik kan dan immers niet meer maandelijks opzeggen.
Zou graag toch een passende aanbieding krijgen, anders moet ik misschien toch maar eens verder gaan kijken.

Bedankt alvast voor je antwoord.

Met vriendelijke groet,
Evie
Hoi @EvdB27

Verder kijken kan altijd de oplossing zijn.

Ik ben ook klant, en het komt niet in mij op, om ergens anders te kijken.
Och ja ik heb tenslotte twee jaar geleden al mijn kortingen gehad.
En nu profiteer ik nog van de voordelen die je hebt als alles bij KPN ondergebracht is.

En bijkomend voordeel na 15 jaar UPC/Ziggo is KPN echt een verademing.
Och ja wat heet tevredenheid. :-)

Veel plezier met verder kijken.
@genetic, heb nooit gezegd dat ik niet tevreden ben. Maar het kan niet zo zijn dat er eerst iets toe wordt gezegd door de een en een andere medewerker weer zegt dat het niet zo is. En daarom wacht ik nu graag het antwoord van KPN af.
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb de chat ook gelezen en gezien wat daarin gezegd is. Dat had echter niet toegezegd mogen worden. Ik heb dit intern ook aangekaart en de betreffende medewerker laten weten dat het niet oké is. Wij verlengen vaste diensten niet en kortingen zijn alleen voor nieuwe klanten. Ik kan me voorstellen dat dit nogal zuur is, maar ik kan er helaas niets anders van maken. Als we elke klant een korting gaan geven, dan moeten we de abonnementskosten omhoog gooien en dat lijkt me voor niemand een welkome situatie! Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag.
Hoi @EvdB27

Het gaat mij voornamelijk over deze zin.

Zou graag toch een passende aanbieding krijgen, anders moet ik misschien toch maar eens verder gaan kijken.

En

heb nooit gezegd dat ik niet tevreden ben. Maar het kan niet zo zijn dat er eerst iets toe wordt gezegd door de een en een andere medewerker weer zegt dat het niet zo is. En daarom wacht ik nu graag het antwoord van KPN af.

Dus een contradictie zoals ik het lees.

En daar maak ik op uit dat tevredenheid ook een einde kent.
Dat kan en mag natuurlijk. Hoewel ik denk dat tevredenheid een stukje levensgeluk is.
En dat mag wat kosten natuurlijk (in mijn geval)
Dus trek ik logisch gezien de conclusie "Geen aanbieding, ik hou het voor gezien"
Mocht dat niet zo zijn, sorry hoor.

Goed het antwoord van @Marcia_ is er ook.
En eerlijk gezegd ben ik wel blij met dat antwoord. Want uiteindelijk moet alles afgerekend worden.
En dat gebeurt weer door jou en mij, en alle andere abonnees.

Ik zou zeggen nog veel luister en kijkgenot, hier of bij een ander. 😉
Reputatie 7
Badge +24
Dat "verder kijken" moet je dan ook maar gewoon doen. En dan KPN bellen dat je je abo op wilt zeggen (je hebt 1 maand opzegtermijn). Als je dat doet, is de kans aanwezig dat je plots wel een nieuwe-klanten-aanbieding krijgt. Want zo werkt het: een brutaal mens heeft de halve wereld. Maar ja, zorg wel dat je wat achter de hand hebt, zodat je ook echt kan overstappen als ze het niet doen...
Hoi Slimmerik, @Nick83

Want zo werkt het: een brutaal mens heeft de halve wereld. Maar ja, zorg wel dat je wat achter de hand hebt, zodat je ook echt kan overstappen als ze het niet doen...

Ja @Nick83 Jij hebt gelijk hoor, De brutale mens heeft de halve wereld, en de andere helft van de wereld. (de niet brutale mens) rekent het meeste daarvan dan weer af.

Goed ik laat het hierbij. Want tegen zo veel slimmigheid kan ik niets en wil ik ook niets ter berde brengen.
Badge +19
En wie betaald die korting uiteindelijk....juist wij allemaal.

Ik heb alleen internet en mobiel. Dus geen totaalpakket. Kan ik dan van deze aan bieding profiteren of ben ik ook al klant.

Ik heb alleen internet en mobiel. Dus geen totaalpakket. Kan ik dan van deze aan bieding profiteren of ben ik ook al klant.

Hallo @JacquelineH64 , geldt alléén voor nieuwe klanten.