Nieuwe aansluiting

  • 21 July 2019
  • 2 reacties
  • 90 keer bekeken

We hebben ruim voor onze verhuizing een KPN compleet abonnement afgesloten en daarbij een monteur besteld. Verhuizing zou op 16 juli moeten plaatsvinden. Vol goede moed hebben we 15 juli gebeld om te vragen wanneer we de monteur kunnen verwachten. Deze bleek niet te zijn aangevraagd maar na wat zoek en speurwerk konden we een monteur krijgen op 24 juli. Maar de betreffende helmdesk medewerker melde ons vrolijk dat het aansluiten heel eenvoudig was en dus hebben we de doos opengemaakt. De rode glasvezel kabel voor de aansluiting van het NT kastje naar de experia box ontbrak echter en naar onderzoek bleek ook de power adapter van het NT kastje te ontbreken.
We hebben contact gemaakt via de chat en kregen te horen dat het signaal was gedeactiveerd omdat we een monteur kregen op 24 juli en opsturen van de ontbrekende spullen was niet mogelijk. ???????
We kregen een gratis mobiele bundel van 1000mb ter compensatie. Een erg klein doekje voor het bloeden lijkt me. Geen internet dus niet thuiswerken en het aboo van de KPN ( unlimited "fair use")
was na een avondje tv kijken snel opgebruikt.
Klinkt volgens mij er inefficiënt allemaal. Als klap op de vuurpijl hoorde ik net dat de vorige eigenaar van mijn nieuwe woning op zijn nieuwe adres een nood pakket had gekregen. KPN alstublieft dit kan heel veel beter.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag @Dubois, welkom terug op het forum. Ik vind het jammer om te lezen dat deze verhuizing zo omslachtig is verlopen. Ik ben ook benieuwd wat er precies is misgegaan bij het leveren van de apparatuur. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer? Als je een bericht stuurt zodra dat is gebeurd kijk ik na of de rest van de levering goed verloopt.
Reputatie 7
Badge +28
@Dubois: Ik heb helaas geen reactie meer gezien. Hoe is dit afgelopen? Kan ik je nog ergens bij helpen?

Reageer