Beantwoord

Nieuwe aansluiting geannuleerd

  • 25 October 2019
  • 5 reacties
  • 157 keer bekeken

Afgelopen week is door KPN een nieuwe aansluiting geannuleerd omdat men een verkeerd mobiel nummer in het systeem had staan. Het betreft de verhuizing van een 85 jarige dame waarbij alles ruimschoots vooraf is geregeld vanwege speciale voorzieningen.De verhuizing moet doorgaan op 15 november en KPN heeft voorlopig maar even de aansluiting op 25 november gezet. 

Reden: er werd niet opgenomen op een onbekend mobiel nummer en men de moeite niet neemt het normale vaste telefoonnummer te bellen.  Het gaat hier om een verhuizing van iemand  die afhankelijk is van de KPN diensten.

Vele gesprekken met de KPN hebben niets opgeleverd, je wordt niet doorverbonden, praat tegen een muur van onwillendheid en nul bereidheid om de fout toe te geven en alles te regelen conform afspraak. Krijg deze week nog wel een mail hoe de nieuwe aansluiting bevalt? Puinhoop in die organisatie. Weet zeker dat als het de moeder van een van de directieleden betreft het wel geregeld kan worden. 

Helaas heeft men een monopolie positie, je kan geen kant op. Beloning voor 65 jaar klant zijn bij deze club. Succes KPN!

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 30 October 2019, 10:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Ontevreden Klaas. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de nieuwe aansluiting door KPN geannuleerd is. Ik begrijp dat je graag wilt dat er op de 15e gebruik gemaakt kan worden gemaakt van onze diensten. Zou je haar naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen op het KPN Forum profiel? Ik zal voor jou uitzoeken welke mogelijkheden er nog zijn. Laat je een bericht achter in dit topic?

Beste Vikash,

Bedankt voor je reactie. Gegevens zijn ingevuld.

 

Hoi Klaas.

Dank voor de gegevens. Men heeft geprobeerd te bellen om met jullie de afspraak voor het aanleggen van de verbinding te maken. Helaas was het mobiele nummer verkeerd. De mederwerkers van de backoffice bellen in de regel met het contact telefoonnummer. Dit is dan ook het nummer dat bij hun in het systeem omhoog komt. 

Ik vind het heel jammer dat jullie elkaar op deze manier zijn misgelopen. Ik zie dat er nieuwe verhuizing ingeboekt is. Hier zal ook weer een poging tot afspraak uit voortvloeien. Gelukkig staat daar nu jouw contactnummer. Dat zou nu goed moeten gaan.

Helaas kan ik dit niet bespoedigen. We zullen dit moeten afwachten. Ik zie dat een collega een noodpakket heeft aangevraagd. Ik hoop dat hiermee de dagen overbrugt kunnen worden. 

Bedankt voor de reactie. Het is op zich vreemd als KPN een vast telefoonnummer gaat verhuizen een mobiel nummer gebruikt om een zeer belangrijke plan afspraak te maken. Het mobiele nummer is niet eens in gebruik. Men heeft niet de moeite genomen om het normale vaste telefoonnummer te bellen. Bovendien heb ik bij alle afspraken mijn mobiele nummer doorgegeven, dit is blijkbaar niet gekoppeld in de systemen.

Lijkt me een aandachtspunt voor KPN, verhuizen is plannen en hier heeft KPN echt steken laten vallen.

 

We kunnen niet anders dan mijn moeder verhuizen op de 15e en 10 dagen wachten op een nieuwe verbinding.    

Dat ben ik met je eens, Klaas. Een verhuizing is een belangrijke gebeurtenis en dat verdient méér aandacht. Ik ga er van uit dat het de 15e allemaal goed komt. 

Â