Beantwoord

Nieuwe aansluiting internet + TV

  • 3 December 2019
  • 2 reacties
  • 111 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Goedendag,

Even een vraag, zou vandaag een sms bericht krijgen als mijn aansluiting gereed is, tot op heden heb ik die niet mogen ontvangen, wel zie ik in mijn online bestelstatus dat ik mijn Experia box kan gaan installeren, ik vraag me nu af kan ik ook nu daadwerkelijk de Experia box gaan installeren ?  

icon

Beste antwoord door Susan_ 6 December 2019, 11:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge

Goedendag,

Even een vraag, zou vandaag een sms bericht krijgen als mijn aansluiting gereed is, tot op heden heb ik die niet mogen ontvangen, wel zie ik in mijn online bestelstatus dat ik mijn Experia box kan gaan installeren, ik vraag me nu af kan ik ook nu daadwerkelijk de Experia box gaan installeren ?  

Heb een chat gehad met KPN, probleem voor als nog opgelost. heb inmiddels internet. 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @AlexD71, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Fijn om te lezen dat het inmiddels al is opgelost! Vaak kan je op de dag zelf de Experia Box aansluiten, en kan je op het moment van het sms'je even de Experia Box herstarten. Vanaf dan zou je de diensten moeten krijgen. Goed dat je de klantenservice al hebt gecontacteerd en al internet hebt in ieder geval!

Mocht je nog meer vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan hoor ik het graag!

Reageer