Beantwoord

Nieuwe aansluiting kpn netwerk voor Telfort abonnement

• 7 december 2018
  • 3 reacties
  • 202 keer bekeken

Vorige week is de monteur langs geweest om alles aan te sluiten voor mijn nieuwe abonnement bij Telfort. Telfort maakt gebruik van het KPN netwerk. 5 december zou ik aangesloten worden door Telfort. Nu na 2 dagen ben ik nog niet aangesloten. Vandaag weer contact gezocht met Telfort. Telfort gaf mij te kennen dag ik nu wordt terug gebeld door KPN afdeling opleveringen. Mijn vraag is mu waar is het wachten op??
icon

Beste antwoord door Henk2304 8 december 2018, 12:33

Dag @Fredtongeren , welkom op het forum.

Voor deze vraag moet je toch echt bij Telfort zijn. De betreffende afdeling is welliswaar van KPN, maar niet van dat deel waar dit forum onder valt (KPN de provider). Het deel van KPN (beheer infrastructuur) dat je moet hebben wordt aangestuurd door de betreffende provider, in jouw geval Telfort dus.
Je kunt je vraag dus beter stellen op het forum van Telfort.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Dag @Fredtongeren , welkom op het forum.

Voor deze vraag moet je toch echt bij Telfort zijn. De betreffende afdeling is welliswaar van KPN, maar niet van dat deel waar dit forum onder valt (KPN de provider). Het deel van KPN (beheer infrastructuur) dat je moet hebben wordt aangestuurd door de betreffende provider, in jouw geval Telfort dus.
Je kunt je vraag dus beter stellen op het forum van Telfort.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Fred, welkom. Zoals Henk al goed aangeeft is dit een vraag waar ik helaas geen antwoord op heb. Telfort is in deze situatie degene die jou van antwoorden dient te voorzien, aangezien zij de diensten gaan leveren. Het Forum van Telfort is inderdaad een goede plek wat dat betreft. Ik hoop dat je snel wordt aangesloten!
Reputatie 7
Badge +24
We hebben niets meer van je gehoord Fred, ik hoop dat het allemaal is gelukt.

Reageer