Beantwoord

Nieuwe aansluiting, maar geen diensten

  • 30 October 2019
  • 7 reacties
  • 179 keer bekeken

Ik ben een nieuwe klant. Vandaag zou ik eigenlijk al moeten kunnen internetten etc, Alles volgens boekje aangesloten maar nog steeds geen groene lampje dat brandt. Is al een keer gereset. Experia V10a...help!

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 November 2019, 13:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Darbo, welkom! Wat balen dit, zeg :-(. Wil je je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]forumprofiel[/url] aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik direct met je mee. Ik ben er zelf maar tot 22 uur, dus mocht je direct met een collega willen spreken, is het misschien makkelijker voor jou als je even belt met 0800-0402. Het kan wat langer duren voordat je een collega aan de lijn krijgt, maar het nummer is wel gratis! Mocht je willen dat ik met je mee kijk, laat je het me dan weten?

Hallo, 

Heb inmiddels mijn profiel aangevuld. Het gaat om het adres van mijn dochter. Ikzelf zit in Groningen, maar zij heeft geen data meer:unamused:

Reputatie 7
Badge +30

Welke kleur heeft het lampje wel? Brandt ‘ie rood? Dan ben ik bang dat er een monteur langs moet komen. Vanaf hier lijkt alles wel in orde. Ik heb je dochter een mail gestuurd met daarin uitleg hoe ze deze aan kan vragen. Als ik nog iets voor je kan doen, ben ik er morgen weer!

Ok super, ze belt morgen wel…..she’s tired….student:relieved:

 

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +30

Haha helemaal goed. Mocht ik nog iets kunnen doen, laat het vooral weten!

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat het adres gewijzigd is en de verwachte leverdatum nu de 18e is. Mochten we daarna nog iets voor jullie betekenen, laat het dan gerust weten. 

Ja klopt, want er is een verschuiving geweest in de huisnrs. Huidig adres is wel 311, maar moesten het oude doorgeven, wat 312 is. Sja, makkelijker kunnen we het niet maken🙄

Maar bijvoorbaat dank!