Beantwoord

Nieuwe abonnement wordt aangesloten, maar nog geen duidelijkheid over de gratis tv die ik zou krijgen

  • 30 June 2022
  • 4 reacties
  • 109 keer bekeken

26 mei een internet en tv abonnement afgesloten. 

Nu een maand verder, morgen komt de installateur langs, geen tv en verder ook niks over ontvangen voor wat betreft aanvullende informatie. 

Ik lees topics van een oude wk of ek tv actie. 

In de huidige voorwaarden heb ik toch duidelijk gelezen dat de tv nieuw en ongebruikt terug moet als je het contract breekt... Dus zou raar zijn als de argwaan hiervoor de reden is dat ik mijn tv nog niet heb.

Ben benieuwd waar KPN me zal adviseren tv op te gaan kijken? Op je telefoon of laptop is geen tv kijken, daar heb je een tv voor nodig.

Een lokkertje moet je vervolgens wel waarmaken, wil je een goede indruk en mond op mond reclame naar ziggo klanten, in plaats van je nieuwe klanten bij de neus nemen. 

Graag een oplossing aub

icon

Beste antwoord door huistijger 30 June 2022, 07:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik lees dat bij sommige de tv verstuurd gaat worden na oplevering van de verbinding en bij anderen 14 dagen na de wettelijke bedenktijd. Vul je profiel aan zodat een medewerker mee kan kijken. Dit kan even duren door de drukte op het forum.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Swami 
Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Overigens wordt het welkomstcadeau na de bedenktijd van 14 dagen verzonden, niet eerder.
De bedenktijd gaat in als de installatie voltooid is.

Goedemorgen, 

 

Bedankt voor jullie reacties. 

@Jeroen Ruiter 

Mijn klantnummer staat in het profiel, hoop dat dit voldoende is. 

@huistijger

Misschien een linkje naar waar dit gestaan heeft, moet ik overheen hebben gelezen. 

Als dat zo is, hmm dan is er niet veel aan de hand en loopt alles zoals het hoort😅

Zal ook sidekix straks bellen.

 

Reputatie 7
Badge +21

De link wordt lastig want de actie van de TV is er niet meer.
Wel de actie met superwifi, maar die worden geloof ik wel direct verstuurd.

Als je voor de TV kiest dan staat er onder die TV-actie 'meer informatie'  Als je dat dan aanklikt daar staat het in, maar zoals ik al zei de TV actie is afgelopen.
Dit is omdat als men het abonnement binnen die 14 dagen annuleert, de KPN moeite heeft om die TV terug te krijgen en moeten de goeden het maar met de kwaden delen.

En je klantnummer is niet voldoende, klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer worden verlangt.

Maar nogmaals je moet bij Sidekix wezen, hier kunnen ze het je niet vertellen.