Beantwoord

Nieuwe adapter bestellen (glasvezel)

  • 14 October 2019
  • 9 reacties
  • 1861 keer bekeken

Badge

Na diverse pogingen heb ik nog steeds niet deze adapter ontvangen, dus vandaar deze foto. Hoe kan ik hieraan komen? Dank alvast!

icon

Beste antwoord door Bart_ 16 October 2019, 15:00

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Waar is die van?

Badge

Van het NT-kastje. Een soort stroomadapter. 

Badge

Hij loopt van het glasvezelkastje naar het stopcontact. 

Reputatie 7

Als jouw huidige stuk is, dan zal KPN die gewoon moeten vervangen.

Ik hoop dat er snel iemand van KPN zal reageren die dit voor jou op gaat pakken.

Zit je nu dan zonder Internet?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Kelly Diepenbroek Wat is er mis met de adapter? Ik wil met alle plezier kijken wat ik voor je kan doen. Heb je nu helemaal geen diensten? Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Badge

Dag Bart, heb de gegevens aangepast. Ik kan tv kijken en heb WiFi, maar er zit een kabelbreuk in de kabel van de adapter. En dat vind ik een beetje link. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik snap het, dat zou ik ook niet prettig vinden. Ik ga er voor je achteraan en laat het je weten @Kelly Diepenbroek 

Badge

Fijn, dank je. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Kelly Diepenbroek Ook hier even de bevestiging. Er wordt snel contact met je opgenomen om een afspraak te maken. Dan kan de defecte adapter worden vervangen. 

Reageer