Beantwoord

Nieuwe apparaten krijgen

  • 23 April 2019
  • 10 reacties
  • 232 keer bekeken

Badge
Hallo allen,

Zoals menig waarschijnlijk wel weet laat de experia box V8 qua antenne nogal aan de wensen over. Nu heb ik al eens vaker gevraagd of ik een nieuwe V10 kan krijgen ivm langzame wifi in het huis en wegvallende wifi. Zo moet ik bijvoorbeeld de deur naar mijn hal open houden om mijn smart tv een fatsoenlijk signaal te geven wanneer ik er met mijn laptop naartoe stream (de router zit nog geen 3 meter van de TV), en simpele dingen zoals instagram laden lukt op de kamer boven de router ook al vaak genoeg niet.


Nu zie ik ook al dat de tv boxen vernieuwd zijn naar nieuwe modellen. Hierbovenop heb ik ook nog eens een brief gekregen dat de prijs maandelijks weer wordt verhoogd en er bepaalde zenders gaan vervallen. Nou vroeg ik mij toch nogmaals af of ik niet alsnog aan deze nieuwere apparaten kan komen. Dat is toch nu wel op zijn plek, de V8 is nu echt wel erg verouderd en mijn problemen zijn er al vanaf dag één en ik betaal er per slot van rekening steeds meer voor.

ps. raad mij geen wifi versterker aan, deze heeft natuurlijk geen nut als het signaal in het hele huis eigenlijk al bagger is.
icon

Beste antwoord door huistijger 24 April 2019, 07:17

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Een wifi versterker heeft idd geen nut, maar een accespoint wel. Deze verbind je met een kabeltje aan je experiabox. Maar goed, de V10 bestaat al 3 jaar, dus dat mag ook onderhand wel een keer ...
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Luca Dibbets
Hier kun je verouderde apparatuur omruilen .
Reputatie 7
Badge +19
@Luca Dibbets, @huistijger heeft je al verwezen naar een pagina waar je oude apparatuur kunt omruilen. Heb je hier al naar gekeken? Als je hier niet verder mee komt, kan ik nog kijken naar de mogelijkheden. Zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Badge
@Luca Dibbets, @huistijger heeft je al verwezen naar een pagina waar je oude apparatuur kunt omruilen. Heb je hier al naar gekeken? Als je hier niet verder mee komt, kan ik nog kijken naar de mogelijkheden. Zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

Hoi Marina,
ik heb zojuist gekeken naar die pagina, ik kan helaas alleen de nieuwe tv boxen krijgen maar niet de router. ik zou graag de mogelijkheden willen weten. ik zal daarvoor even mijn gegevens toevoegen aan het forumprofiel!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Luca Dibbets, Ik heb een nieuw modem voor je geregeld. De ontvangstbevestiging stuur ik je via een privébericht. Wil je zelf de tv-ontvangers omruilen via de tool? Dan hebben we dat in ieder geval geregeld. Mocht je toch nog problemen ervaren met een nieuw modem en de nieuwe ontvangers, dan hoor ik graag van je en kijken we weer verder naar een oplossing.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Luca Dibbets, Heb je het nieuwe modem inmiddels opgehaald en geïnstalleerd?
Badge
Hoi marina,

Ja dat heb ik zeker gedaan! ik kan vooralsnog niet concreet zeggen of het 100% is gefixt maar het is op de eerste verdieping in ieder geval een enorme verbetering. De smart tv liep vanmiddag nog een aantal keer vast met het streamen van youtube dus vandaar dat ik het niet 100% zeker weet. Maar ik ben al erg blij dat ik nu van 5Ghz gebruik kan maken en dat ik weer bereik heb boven in het huis!

Erg bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Luca Dibbets, Goed om te lezen dat je nu wel gebruik kunt maken van de 5Ghz en boven in het huis ook bereik hebt. Alleen YouTube via de SmartTV loopt vast of meerdere apps? Heb je de mogelijkheid om je Smart TV bekabeld aan te sluiten? Als je jouw nieuwe tv-ontvanger (bekabeld) hebt aangesloten, dan zou je de YouTube app via het menu '> Apps op tv ook eens kunnen testen. Ik ben benieuwd of het dan goed gaat.
Badge
Hoi marina,

Ik heb sinds toen nog een aantal keren mijn smartTV gebruikt met de Youtube app. Ik denk dat het eenmalig is geweest want het werkt prima sinds de dagen erna! Ik heb overigens de nieuwe tv ontvangers nog niet aangevraagd, dit ben ik binnenkort wel van plan
Reputatie 7
Badge +19
Kijk aan, wat fijn dat YouTube via je SmartTV nu ook goed gaat. Mocht je nog vragen hebben over het omruilen van de ontvangers hoor ik het graag. Voor nu wens ik je een hele fijne dag @Luca Dibbets.

Reageer