Beantwoord

Nieuwe Experia box V9

  • 9 February 2019
  • 2 reacties
  • 109 keer bekeken

Bekabeld (computer) werkt. Bij instellen wifi heb ik hulp nodig.

Zaterdag is het druk bij helpdesk KPN. Is er iemand die me dit kan uitleggen?
icon

Beste antwoord door SjorsK 9 February 2019, 12:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Welkom op het forum @Jungle-oma,

Heb je deze handleiding al geprobeerd?
https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/verbinden-met-wifi.htm

Als het ergens fout gaat, kan je dan vertellen op welke stap het fout gaat? Dan kan ik (of iemand anders) een wat meer inhoudelijk antwoord geven 🙂
Kun je daar iets mee, @Jungle-oma ? Ik help je graag verder als er nog vragen zijn! laat maar weten!