Beantwoord

Nieuwe Experiabox i.v.m. upgrade naar VVDSL

• 6 juli 2016
  • 10 reacties
  • 387 keer bekeken

Graag zou ik een nieuwe Experiabox ontvangen.
Degene die ik nu gebruik is de Thompson ST 780 WL en gaat al heel wat jaren mee maar heeft zo z'n beperkingen.

Aangezien ik binnen zeer korte tijd een upgrade krijg naar VVDSL (BR) zou het fijn zijn om dan ook maar de Experiabox een upgrade te geven.

Mvg,

Ramon
icon

Beste antwoord door Paul_ 15 augustus 2016, 09:51

Het heeft een tijdje geduurd maar de upgrade is klaar en de snelheid is verhoogd 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Aangezien ik binnen zeer korte tijd een upgrade krijg naar VVDSL (BR) zou het fijn zijn om dan ook maar de Experiabox een upgrade te geven.
Deze Experiabox wordt sowieso vervangen als je lijn naar Vectoring VDSL gaat omdat deze geen VDSL ondersteund, laat staan Vectoring VDSL.

Het lijkt me dan ook geen probleem om deze te vervangen, al helemaal als je kijkt hoe oud dat dingetje al is. En ik vermoed dan ook dat er binnenkort een WebCare medewerker zal reageren om em om te ruilen!

Robin

EDIT: @SjorsK, echt oude Experiaboxen ( < H220N) worden wel vervangen.
Reputatie 7
Badge +15
Welke problemen ervaar je met de experiabox? KPN vervangt namelijk niet zomaar een experiabox tenzij, om een of andere reden het apparaat niet goed functioneert.
Bedankt RobbinFlikkema voor de uitleg.
Ik wacht nog op een reactie van een webcare medewerker.

Ramon
Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum @82ramon, bij dezen de reactie van 'een webcare medewerker' ;)

Dat is inderdaad wel al een oudje zeg. Wel gaaf dat ie het zo lang heeft volgehouden.

Staat er een upgrade gepland in Fourstack ? Of loopt er al een (gratis) wijziging in je abonnement voor de omzetting naar VVDSL?

Je krijgt (in dit geval) zoals Robin al aangaf inderdaad een nieuw modem zodra de wijziging wordt ingevoerd bij jouw abonnement.
Als de upgrade gepland staat in Fourstack maar verder nog nergens is ingevoerd wordt er nog niets verstuurd.

Welke van de 2 is het?
Hoi Paul,

De Upgrade staat gepland in Fourstack.

Geplande upgrades
Wat
VVDSL (BR)
Planning
11-07-2016
Betrouwbaarheid
Planning is plus of min één week

Dus op zeer korte termijn.

Zou jij kunnen helpen aan een nieuwe modem voor internet en bellen?

Ramon
Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen Ramon, daar help ik je bij natuurlijk.

Eerst moeten de werkzaamheden helemaal klaar zijn. Dus zodra Foustack aangeeft dat VVDSL mogelijk is, kan ik hier de aanpassing invoeren. Zodra ik het dan hier invoer, krijg je automatisch een nieuw modem thuis gestuurd.

Reageer je op mijn privébericht zodra Fourstack zegt dat het mogelijk is? Ik hou het hier ook in de gaten maar 4 ogen zien meer dan 2 😉
Bedankt Paul,

Ik hou het ook in de gaten.
Zodra ik zie dat het mogelijk is reageer ik op je privébericht of jij moet het eerder in de gaten hebben.

Bedankt,

Ramon
Reputatie 7
Badge +24
Geen probleem Ramon!

We wachten in spanning af 😉
Reputatie 7
Badge +24
Even een update!

De werkzaamheden zijn klaar en ik heb de wijziging in het abonnement in het systeem gezet waardoor de snelheid ongeveer 4 x sneller moet worden. De upgrade naar VVDSL staat nu gepland voor 22-07-2016 en Ramon krijgt een nieuw modem. De Speedtouch 780 is niet goed genoeg hiervoor. Wel knap dat ie het al zo lang heeft volgehouden :)

Nu gaan we het in de gaten houden!
Reputatie 7
Badge +24
Het heeft een tijdje geduurd maar de upgrade is klaar en de snelheid is verhoogd 🙂

Reageer