Beantwoord

Nieuwe klant?? Dus niet!

In november 2012 heb ik contact gehad met KPN dat ik weg wil bij mijn oude provider omdat ik daar niet tevreden was en wat hun voor me konden betekenen. Ik ging voor het alles in 1 pakket en deze zou op 14 januari 2013 worden aangesloten. Nadat ik mijn oude provider had gesproken kwam ik erachter dat ik eerder weg kon daar en nam gelijk contact op met KPN of mijn abb niet eerder aangesloten kon worden. Geen probleem werd er gezegd, we moeten alleen de oude order annuleren en er een nieuwe order inzetten en dan wordt deze 21 december aangesloten. Dit kwam goed uit want 22 december verliep mijn contract bij mijn oude provider.

Eeen paar dagen later kreeg ik de bevestiging in de bus en zoals afgesproken werd deze 21 december aangesloten. Vorige week belde ik KPN met de vraag wanneer het pakket werd opgestuurd, hier op kon ik geen antwoord krijgen want dit konden ze niet zien. Aan het eind van de week beld ik weer en zij konden dit nog steeds niet zien en of ik maandag wilde terug bellen.

Vandaag (maandag) nam ik dus contact op met KPN wanneer ik mijn pakket zou ontvangen aangezien deze 21 dec wordt aangesloten. En wat blijkt!!! De order stond er niet eens in, de nieuwe order was geannuleerd op 26 nov. Erg raar dat niemand dat had gezien toen ik de week daarvoor belde en niemand mij daarover per brief op de hoogte bracht.

Ja en nu? Als nieuwe klant ben je hier dus niet blij, beter gezegd zwaar pissig om. En zeker als blijkt dat kpn gewoon helemaal niks voor je kan betekenen terwijl dit een fout is van kpn. De bevestiging die ik van hun heb gehad is ineesn niks meer waard. Ik heb mijn internet nodig om mijn werk te doen en mijn tel, en nu zou ik ineens 4 weken zonder diensten komen te zitten!! Maar ja nogmaals dat boeide de medewerker al helemaal niet, ja sorry mevrouw meer kan ik niet doen. Sorry??? Sorry betaald mijn rekeningen niet en zorgt niet voor mijn inkomen!!!

Ik was nog niet eens begonnen als nieuwe klant en had al gezeik! Eerst garantie dat het geen probleem is om de aansluit datum te vervroegen, dan garantie dat ik het pakket zou krijgen en nu blijkt er niks in te staan.
KPN gooide er een nieuwe order uit en deze zou 18 januari 2013 in gaan. Een uur later belde ik KPN weer op met de mededeling dat ik deze toch wil annuleren want ik ga niet 4 weken zonder zitten en had een provider gevonden waar ik gelijk deze week nog gebruik kon maken van de diensten.

Geen probleem mevrouw, we begrijpen het helemaal en nogmaals excuses, maar ik kan niet zomaar opzeggen want ik moet een heeeel formulier invullen.ZO gezegd zo gedaan, vragen beantwoord en ja eindelijk gelukt. Geannuleerd!! Ik zou gelijk per email een bevestiging krijgen.

Tien minuten later kwamen de emails binnen. Maar niet voor annuleren, nee de overeenkomst dat het per 18 januari in gaat en deze bleven maar komen, keer op keer. Nu al zes ontvangen. Ik dus weer bellen een paar uur later. Weer het verhaal uitgelegd en wat blijkt??? Ja je raadt het al, order is helemaal niet geannuleerd!! Nou dit is toch te gek voor woorden!!!
Nou mevrouw dan gaan we dit toch voor u doen. Zo een druk op de knop en uw order is geannuleerd. Huh? Wat? Sorry maar vanmiddag ging het niet zo makkelijk maar moest er een heel formulier ingevuld worden en u doet het met een klik op de knop??? Is het dit keer zker geannuleerd??? ja mevrouw dit heb ik nu al drie keer gezegd! Pardon????? Al zeg je het 100 keer, maar sorry dat ik niks meer geloof aangezien jullie wel meer hebben gezegd wat jullie niet zijn nagekomen. De order had al geannuleerd moeten zijn, dat was me ook meerdere malen al gezegd. Het pakket had ik al moeten ontvangen, dat was me ook meerdere malen gezegd. De aansluitdatum zou 21 dec zijn, dat was me ook meerdere malen gezegd. Dus excuse me dat ik jou nou niet gelijk om jouw woord geloof.

Morgen maar weer bellen om te kijken of het nu echt geannuleerd is want wil er zeker van zijn.

Ik als “nieuwe” klant bij KPN?? NO WAY! KPN heeft een belachelijke vorm van omgaan met nieuwe klanten en deze worden gewoon aan hun lot overgelaten. Ben blij dat ik toch niet verder ben gegaan en hoop dat als ik morgen bel dat het ook echt geannuleerd is want ik wordt er moe van.

Groet,
Een zeer ontevreden niet-klant!

icon

Beste antwoord door vrouwe35 2 januari 2013, 11:19

Beste Allart,

Ik heb ze vanochtend gebeld.

Als het goed is hoef ik niks te betalen en heb daar ook een email van ontvangen.

Het is allemaal heel raar want de data op de eindafrekening klopt ook niet en degene aan de telefoon wist er ook niet veel van af. Maar goed. Ik hoop dat dit is opgelost en dat ik nooit meer contact hoef op te nemen met KPN. Heeft me al teveel energie en tijd gekost om fouten van hun steeds recht te trekken.

Dank voor uw bericht.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Beste vrouwe35,

Allereerst welkom op ons forum en dank voor je bericht. Je bijdrage schetst een buitengewoon vervelende situatie, een situatie die KPN zeker niet nastreeft. Wij zijn continu bezig met de verbetering van onze producten en dienstverlening, ook de serviceverlening via onze klantenservice is hier een belangrijk onderdeel van. Je verhaal maakt ons duidelijk hoe het niet behoord te gaan en ik zal dit voorbeeld dan ook meenemen ter verbetering. 

Op dit moment betreur ik het uiteraard zeer dat je geen klant meer bent bij ons, ik hoop dat de laatste afhandeling naar wens is verlopen? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dit graag. 

Vriendelijke groet,

Allart

Nou alles verloopt dus niet echt goed bij KPN. Denk ik helemaal af te zijn van KPN wegens bovengenoemde klacht, krijg ik afgelopen weekend een acceptgiro in de bus met een eindafrekening omdat ik een order heb beeindigd. Zijn ze nou helemaal gek geworden daar!! Raak echt geirriteerd door KPN. Als hun gewoon hun werk zouden doen en goed zouden doen dan was dit allemaal niet nodig. Nu moet ik morgen weer gaan bellen om hun fouten recht te trekken. KPN wordt nu echt vervelend en om steeds te bellen en mijn verhaal uit te leggen komt mijn neus uit.

Hoe durven zij mij een rekening te sturen voor iets wat ik nooit heb gehad. Te gek voor woorden!!!

LOs dit OP!!!!!!!

Reputatie 7
Badge +12
Beste vrouwe35,

Vervelend te lezen dat de zaken nog niet naar wens zijn afgehandeld. Mocht u nog geen contact hebben gehad met onze klantenservice, dan vraag ik om mijn in een privebericht uw postcode, huisnummer, contactpersoon, klantnummer (staat op de afrekening) en het telefoonnummer waarop u bereikbaar bent toe te sturen. Dan vraag ik de betreffende afdeling contact met u op te laten nemen. 

Vriendelijke groet,

Allart

Beste Allart,

Ik heb ze vanochtend gebeld.

Als het goed is hoef ik niks te betalen en heb daar ook een email van ontvangen.

Het is allemaal heel raar want de data op de eindafrekening klopt ook niet en degene aan de telefoon wist er ook niet veel van af. Maar goed. Ik hoop dat dit is opgelost en dat ik nooit meer contact hoef op te nemen met KPN. Heeft me al teveel energie en tijd gekost om fouten van hun steeds recht te trekken.

Dank voor uw bericht.

Reageer