Één van de redenen om over te stappen naar KPN was de experiabox v10 met 802.11ac en dual band ondersteuning van 2,4Ghz en 5Ghz. Gisteren installatiebox ontvangen en er zit een gereviseerde /gebruikte experiabox v9 in.... Nou snap ik dat veel nieuwe klanten tevreden zijn met een v9 en dat dual-band en 5Ghz ze niet zo veel zegt (en dat KPN die boxen niet zo maar weg gooit), maar bij mij is dat niet zo.
Bijna al mijn wifi apparaten thuis ondersteunen 5Ghz en dan moet ik nu zeker een wifi versterker aanschaffen of losse router om 5Ghz te ondersteunen.
Bestelling van 100/100 internet was al misgegaan, krijg nu 60/60 aansluiting (100/100 is gewoon beschikbaar hier) en moet dat vervolgens na aansluiting weer gaan omzetten. Nu kan / wil klantenservice me niet helpen met experiabox. Schiet zo niet op, toegevoegde waarde van overstappen wordt zo steeds minder, voldoet op deze manier in ieder geval zeker niet aan mijn verwachtingen.