Ons contract met Fiber, glasvezel loopt af op 15-02-2015. Was geen probleem volgens medewerker, een voorlopig contract werd opgesteld.
Afgelopen jan. Wederom geweest om alles af te ronden. Aangegeven dat wij glasvezel hebben, dit was nog niet mogelijk, het zou zonder verschil via de oude kabel aansluiting gaan. Contract opgesteld en afgerond. Toen bleek dat wij een bedenktijd van twee weken moesten doorlopen. Dit was tijdens eerste gesprek van december niet nodig omdat er al onze gegevens al waren genoteerd en dat het in jan. 2016 dan direct in gang gezet kon worden. Een monteur kon dus niet eerder dan vandaag komen. Gelukkig met Fiber kunnen afspreken de aansluiting een week later pas af te sluiten. Vandaag komt de monteur, aardige man, hij vraagt waar de telefoonlijn zit, grote vraagtekens van onze kant, wij wonen hier nu 7 jaar en hebben nooit een vaste telefoonlijn gehad. Probleem dus, al wij hadden geweten dat het via de telefoonlijn zou gaan hadden wij kunnen aangeven dat wij geen idee hebben waar deze zit. Monteur heeft uiteindelijk de aansluiten gevonden en doorgemeten. Geen signaal, wat hij ook probeerde, morgen komt er een monteur die het opnieuw gaat proberen.. Hopelijk komt het goed, wel advies van onze kant, informeer potentiële klanten goed wat de bedoeling is om misverstanden te voorkomen.
Admin: onderwerp aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
Beste antwoord door Safetymichel
Goedemiddag allen,
de reden dat ik iets heb geplaatst was meer uit zorg. KPN heeft geweldig en snel gereageerd en alles naar tevredenheid opgelost.
De monteurs gaven aan dat het aan de interne communicatie lag, ze hebben alles uit de kst gehaald om ons aan te sluiten. Dit is gelukt, Dikke pluim voor KPN, Hulde!
Bekijk origineel
de reden dat ik iets heb geplaatst was meer uit zorg. KPN heeft geweldig en snel gereageerd en alles naar tevredenheid opgelost.
De monteurs gaven aan dat het aan de interne communicatie lag, ze hebben alles uit de kst gehaald om ons aan te sluiten. Dit is gelukt, Dikke pluim voor KPN, Hulde!