Nieuwe klant van kpn, oud spul geleverd krijgen.

• 13 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 113 keer bekeken

15 aug gaat ons contract bij kpn in.
Ik heb net alles aangesloten.
Mij verbaasd het dat wij als splinter nieuwe klant een Experia Box V 8 hebben gekregen en een afstand bediening met een barst erin.
In eerste instantie werd er via twitter redelijk snel gereageerd op mijn opmerking: "waarom nieuwe klanten oud spul krijgen" met de vraag wat ik onder oud spul verstond.
Toen ik aangaf dat het om een V8 box en een barst in de afstandbediening ging bleef het verdacht stil.
Hier een mededeling voor de kpn medewerkers (die dit hopelijk ook lezen) maandag loop ik bij de kpn winkel naar binnen en regel ik het zelf.
De rede dat ik naar kpn ben gegaan is dat ziggo van alles beloofde maar hun afspraken niet na kwam. Ik hoop niet dat dit bij kpn het zelfde geval is.
Met vriendelijke groet,
J. Nijenhuis.

5 reacties

Reputatie 7
Helaas is de V8 één van de "courante" Experia Boxen alhoewel je je terecht kunt afvragen of je anno 2016 nog routers zou moeten uitleveren die niet voorzien zijn van dual band wifi.
Bij Telfort (100% dochter van KPN) is de V8 zelfs nog de "modernste" router die geleverd wordt.

Een afstandsbediening met een barst is natuurlijk wel heel apart maar KPN zal die zonder enig morren vervangen.
Reputatie 7
Badge +12
Komt er nog een monteur langs om de boel aan te sluiten? Dan zou je hem kunnen vragen of hij nog een v10 (of v9) in zijn busje heeft liggen. De ervaring leert dat je daar het meeste kans maakt. Als hij nog eentje heeft liggen vinden ze dit vaak geen probleem!

Ik ga ervan uit dat de afstandsbediening kosteloos zal worden omgeruild. Hier zal een Webcare medewerker nog wel op reageren.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @jacknijenhuis, welkom bij KPN en het forum.

@wjb en hrh, bedankt voor de input en tips!
De V8 wordt inderdaad nog geleverd. Ook bij nieuwe klanten. De V8, V9 en V10 zijn in omloop.
Ik vind het wel heel vreemd dat je een afstandsbediening met een barst krijgt. Niet de bedoeling natuurlijk, excuses daarvoor!

Reageer je op mijn privébericht? Dan stuur ik je een nieuwe afstandsbediening!
Nieuwe afstandsbediening word opgestuurd.
V10 verhaal loopt nog, ik heb goede hoop.
Reputatie 7
Badge +24
Je hebt het dus al via een andere weg geregeld? Prima natuurlijk:)

Reageer