Aangezien ik wat problemen mbt internetsnelheden en het verkrijgen van een nieuwe afstandsbediening ondervondt bij Ziggo leek het mij na heel veel jaren ziggo eens tijd om over te stappen en kwam ik bij jullie uit.
Alles in gang gezet hiervoor.
Pakket netjes en tijdig ontvangen , in de brief stond dat ik vanaf 26 juni tussen 14.00u en 20.00u aangesloten zou zijn bij jullie, op zaterdag 22 juni ontvang ik een sms dat mijn verbinding al gereed is en ik kan gaan installeren, direct ga ik dit doen, helaas zonder resultaat, geen verbinding. Prima in de brief staat tenslotte vanaf 26 juni. Toch vreemd het smsje, in de brief die ik ontvangen heb staat dat als je een smsje voor 14.00u desbetreffende 26 juni ontvangt, je gewoon kan aansluiten.
Op maandag 24 juni chat ik met een medewerker en die legt mij uit dat het inderdaad pas vanaf 26 juni kan. Akkoord van mij kant.
Het is 26 juni, om 18.00u kijk ik eens of ik verbinding heb, niks, ik neem alle aansluitstappen nog eens door, nog niks, ik besluit de chat op te gaan, medewerker zegt dat de verbinding wel tot stand moet komen alles is geactiveerd, maar niks doet het. Ik neem contact op met een vriend die werkt bij een telecombedrijf en hier meer verstand van heeft als mij, hij komt en checkt en meet alles door en komt tot de conclusie dat er geen del signaal het huis in komt. Hierop bel ik donderdagavond 27 juni met een medewerker, het verhaal was hem gelijk duidelijk, er moest een monteur komen, deze kon 8 juli komen, ( 7 juli vertrek ik op vakantie tot 27 juli ( apart als nieuwe klant zo lang moeten wachten op een monteur, ook nadat ik aangegeven had per 26 juni afgesloten te zijn bij ziggo en vanaf 7 juli op vakantie te zijn, dus geen tv , geen internet meer. De medewerker had een oplossing , hij ging een service monteur inplannen, vrijdag 28 juni, maandag 1 of dinsdag 2 juli zou ik gebeld worden wanneer deze zou komen. Maandag 1 juli krijg ik in de ochtend telefoon , KPN aan de lijn, meneer ik bel voor een afspraak met een monteur, deze kan 8 juli komen, uhhhh hallo wat gaat hier mis bij KPN zeg ik, mijn verhaal wederom gedaan, medewerker vondt het apart wat zijn collega had gedaan dan , top, maar hier nog geen diensten. Uiteindelijk spreek ik af dat de monteur dan maar 29 juli komt en ik een noodpakket ontvang van 50gb internet en digitenne, zeer tegen mijn zin in. Is dit de oplossing die jullie aan nieuwe klanten aanbieden !!!! Jullie hadden verdorie 27 of 28 juni met een monteur op de stoep moeten staan !!!!
Buiten dat er geen internet en tv was/is hoe het moet zijn, heb ik al een hele boel rompslomp gehad nu, aangegeven wordt dat ik beter niet kan downloaden, Netflix etc kan kijkende het noodpkket. Het wifi signaal is dramatisch hiervan.
Daarbij werkt mijn deurbel op de wifi, helaas valt deze de helft van de tijd uit omdat de verbinding wegvalt, het uitlezen van mijn zonnepanelen werkt helemaal niet.
Ik ben eens benieuwd met wat voor compensatie regeling KPN/jullie gaan komen om deze nieuwe klant tevreden te krijgen, van 26 juni tot 29 juli geen diensten van jullie, en dan is het maar de vraag of de monteur het wel opgelost krijgt, met een beetje pech ligt het aan de kabel in de straat, en dat zal dan ook nog wel even duren.
Met vriendelijke groet,
Rick Meerveld
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel