Beantwoord

nieuwe kpn modem ivm 5Ghz

• 3 juli 2016
  • 7 reacties
  • 293 keer bekeken

Hallo,

ik heb sinds kort alles in 1 van KPN en heb veel Apple producten alleen heb ik een V8 modem gekregen zonder 5Ghz en ik haal bekabeld niet de maximale snelheid nou vind ik dat niet zo erg maar is het ook mogelijk dat ik een V10 krijg me Dual-Band zo dat ik me Apple producten op 5Ghz kan laten draaien ?

MVG Elroy
icon

Beste antwoord door Balupi63 4 juli 2016, 08:49

Dag Elroy,

Ik kreeg ook een V8 en had dezelfde wens ook ivm mijn apple producten. Het omruilen ging niet vanzelf. Antwoorden als V8 werkt ook prima en dat is nu eenmaal de policy van de KPN bij het verstrekken waren de antwoorden die ik kreeg. Gelukkig heb ik uiteindelijk de router kunnen omruilen bij de KPN in Den Haag, daar hadden ze nog voorraad ondanks dat dit werd tegengesproken. Hoop voor je dat het lukt succes.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1
Dag Elroy,

Ik kreeg ook een V8 en had dezelfde wens ook ivm mijn apple producten. Het omruilen ging niet vanzelf. Antwoorden als V8 werkt ook prima en dat is nu eenmaal de policy van de KPN bij het verstrekken waren de antwoorden die ik kreeg. Gelukkig heb ik uiteindelijk de router kunnen omruilen bij de KPN in Den Haag, daar hadden ze nog voorraad ondanks dat dit werd tegengesproken. Hoop voor je dat het lukt succes.
Reputatie 3
Badge +2
Ongeacht of medewerkers wellicht toch nog van dienst zijn is het niet meer de bedoeling dat men bij de winkels omruilt. dit is stopgezet.

Dit om eventuele misstanden in de winkels te voorkomen! :8
Reputatie 7
Badge +30
Ongeacht of medewerkers wellicht toch nog van dienst zijn is het niet meer de bedoeling dat men bij de winkels omruilt. dit is stopgezet.

Dit om eventuele misstanden in de winkels te voorkomen! :8

Dit kan ik bevestigen. Verder, leuk dat je Apple apapratuur hebt maar dit is voor KPN helaas geen reden om de V8 om te wisselen.
Reputatie 3
Badge +4
Ik heb ook het huis vol met Apple en heb wel de V10, maar qua draadloos is het nog steeds bagger. Daarom heb ik bedraad een Airport Extreme (ook Apple) er op aangesloten, nu is alles een stuk sneller en haal bijna de tot snelheid.

Ben overgestapt van een V8 naar een V10 omdat ik draadloos veel problemen had, zelfs als ik een meter van de moden stond was het slecht. Twitter helpt moet ik zeggen, deze mensen pakken het goed op en helpen je ook goed.
Heb inmiddels ook contact gehad met de klantenservice maar zij willen helaas niks voor me doen.
Weet iemand toevallig ook hoe ik een gratis KPN switch kan krijgen dan kan ik in ieder geval me tv en ps4 bekabeld aansluiten ?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi elroybouma12, welkom op het forum. Wat leuk dat je bent overgestapt naar KPN!

Een V8 omruilen voor een V10 vanwege WiFi problemen gaat helaas niet. Kosteloos een switch opsturen kan wel 🙂 Reageer je op m'n privébericht? Dan zorg ik ervoor dat je de switch binnen enkele dagen in huis hebt!

Reageer