Beantwoord

Nieuwe ontvanger voor Netflix

  • 23 November 2019
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

ik heb 2 tv’s

het was niet mogelijk om Netflix of Videoland via de oude Motorrola boxen te kijken, dus zou ik nieuwe ontvangen. 

ik heb dus 1 nieuwe ontvangen en er zijn er twee besteld

omdat er geen e-mailadres is van de kpn, en ik geen tijd heb om de wachttijd > 15 minuten uit te zitten vraag ik me af hoe ik er voor kan zorgen dat ik de tweede voor de tv boven ook ontvang. 

icon

Beste antwoord door Susan_ 24 November 2019, 10:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Er is een service tool voor:

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

Die al eens doorlopen?

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @PatriceMG, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat vreemd dat er uiteindelijk maar 1 gekomen is, terwijl je voor 2 de ruiling hebt aangevraagd.. Kan je eens kijken of je nogmaals een kan ruilen via de tool die hierboven genoemd wordt? Zo niet, dan zoek ik het graag voor je uit. Zou je in dat geval je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het serienummer van de ontvanger die nu nog niet omgeruild is? Dit kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen. 

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@PatriceMGo , ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of het voor jou al opgelost is?

Reageer