Tot op heden heb ik veel problemen met de internetverbinding bij ons thuis. De wifi valt bijna elke minuut weg, of is zo traag dat ik zelfs websites als google niet kan openen. Op huidig moment heb ik de KPN Experiabox v8. Ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN omdat ik veel problemen met Ziggo had. Bij KPN is het tot op heden zelfs erger. Graag zou ik een nieuwe router/modem ontvangen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Bjarne Krottjé
* Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
Beste antwoord door BjarneKrottjé
Beste Joran,
Sorry voor de late reactie. Inmiddels heb ik de Experiabox v9 inderdaad aangesloten. Hierbij heb ik nadat we slecht internet bereik buiten hadden ook een KPN Wifi Versterker gekocht. Inmiddels heb ik ook de internetsnelheid verhoogd van 50 mbits/s naar 100 mbits/s. Deze combinatie van veranderingen heeft ertoe geleid dat alles nu eindelijk naar behoren werkt. Wifi en Kabel werken nu weer prima. Iedereen bedankt voor de hulp!
Bekijk origineel
Sorry voor de late reactie. Inmiddels heb ik de Experiabox v9 inderdaad aangesloten. Hierbij heb ik nadat we slecht internet bereik buiten hadden ook een KPN Wifi Versterker gekocht. Inmiddels heb ik ook de internetsnelheid verhoogd van 50 mbits/s naar 100 mbits/s. Deze combinatie van veranderingen heeft ertoe geleid dat alles nu eindelijk naar behoren werkt. Wifi en Kabel werken nu weer prima. Iedereen bedankt voor de hulp!