Beantwoord

Nieuwe router valt dagelijks meerdere keren uit

  • 18 November 2021
  • 7 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik heb sinds kort een nieuwe router gekregen.omdat de vorige niets meer deed.

Deze nieuwe router valt alleen dagelijks meerdere keren uit.

Alle testen gedaan.maar niets helpt.


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 November 2021, 08:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Eric de Roode ,

Heeft het haast? Dan zou ik even bellen of chatten. 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. (Doordeweeks tussen 8.00 en 20.00.)

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

 

Heeft het geen haast? Dan kan het ook via het forum. 

Vul dan jouw volledige Forum profiel  en geef hier even een seintje als je dat gedaan hebt. 

 

Reputatie 7
Badge +7

Laat het even goed nameten door de technische klantenservice,  het kan best zijn dat het probleem niet in het modem zit maar ergens in het aansluitpunt. Een nt kastje zou je ook nog kunnen resetten,  een ISRA punt niet.

Het aansluitpunt was doorgemeten met de vorige router.welke het niet meer deed.

Dat was 2 weken geleden.

Reputatie 7
Badge +7

Dan misschien toch opnieuw een ander modem. Ik heb zelf ook al mijn 3e box12 in 4 maanden tijd. Had ik maar een v10a , tja. Succes.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Eric de Roode, welkom! Hoe staat het er nu voor? Merk je nog steeds dagelijks uitval? Hoe is het aansluitpunt doorgemeten? Op afstand of door een monteur? Heb je glasvezel of koper? De kabels van en naar de Experia Box en het aansluitpunt zitten wel goed?

Hoi.

Er is een afspraak gemaalt voor een monteur en deze sluit mijn 5g aan.

 

Reputatie 7
Badge +30

Fijn dat er een monteur komt! Mochten wij toch nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.Â