Beantwoord

Nieuwe simkaart na overstap

  • 7 April 2019
  • 3 reacties
  • 123 keer bekeken

ben momenteel klant bij Telfort per 9 april klant van KPN moet er dan een nieuwe simkaart van de KPN in mijn telefoon of kan ik de oude van Telfort gebruiken.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Anonymous 7 April 2019, 12:37

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @fransstadhouders ,
Het hangt er van af voor wat voor diensten je bij KPN klant bent geworden, is het voor thuisdiensten, dan verandert er niets aan je mobiele Telfort-abo, want je blijft dan klant bij Telfort voor je mobiele abo.
Geldt het (ook) voor je mobiele abo, dan zou je een mobiel pakket bij KPN af hebben moeten sluiten met nummerbehoud en daar een nieuwe simkaart voor hebben moeten krijgen.
Maar het kan ook zijn dat door de aankomende samensmelting van Telfort/KPN er wat verandert en je je huidige somkaart kunt behouden.
De mobiele pakketten van Telfort en KPN zijn ook zeer verschillend, waarbij Telfort veel goedkoper is.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @fransstadhouders, Jan-D heeft al nuttig advies gegeven 😃 Wanneer je een mobiel abonnement bij KPN hebt afgesloten die 9 april in gaat, kun je de simkaart van KPN plaatsen in jouw toestel. Je krijgt een bericht wanneer je nummer wordt overgezet. Vanaf dat moment kun je de simkaart van KPN plaatsen in jouw toestel. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat je het dan aan ons weten?
Reputatie 7
Badge +19
@fransstadhouders, We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer