Nieuwe TV ontvangers na overstap naar KPN Hussel

  • 23 November 2019
  • 1 reactie
  • 145 keer bekeken

Goedemiddag 

Ik wil graag even mn frustratie en boosheid uiten over KPN Hussel.

Ik had mijn abonnement omgezet v compleet naar hussel...maar 3 fun later kreeg ik een reourdoos thuis gestuurd met mededeling om mijn oude tv ontvangers te retourneren. 

Daarop heb ik KPN gebeld...En die medewerkster gaf mij aan dat ik geheel nieuwe ontvangers kreeg thuisgestuurd..dus 4k etc. Maar dat het wel 14 dgn kon duren ivm drukte. Prima..ik stuur dus ook niks op anders geen tv...dat wil kpn toch niet

Nu neem ik contact op via chat om te vragen waar ontvangers blijven..Want de 14 dagen zijn verstreken (Dus ook van mijn opzegtermijn!!!). Dan krijg je het antwoord dat je ze niet krijgt??? Toch apart want het staat wel in systeem?? Maar ik krijg ze niet terwijl het me wel beloofd is...En ik ga dit dan ook niet accepteren..Want ik zit nu wel vast aan mn abonnement maar daar krijg je geen terugkoppeling van??? Ook niet als je t vraagt. Dus wat kan dit forum voor me doen? Want voel me aardig misleid. Wat beloofd is moet men nakomen. Met retourdozen zijn jullie wel snel. En dat medewerker dan zegt dat ik pas na 14 dagen bel mijn probleem is..vindt ik hooguit onacceptabel.  Ik moest 14 dagen wachten op mijn nieuwe tv ontvangers !!! Daarom bel ik pas nu.

Ik ben pissed. Dus KPN..kom je belofte na. 

 

Graag reactie 

 

 

 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi Di, welkom op het forum. 

Ontzettend jammer om te lezen om te lezen dat je zo boos bent. Ik kan wel beamen dat die informatie verkeerd was, daarvoor ook mijn oprechte excuses. Die ontvangers krijg je inderdaad niet omdat je geen 4K abonnement hebt. Verbeter me vooral als ik dit verkeerd zie, dat verschil is overigens € 2,50 per maand. Ik lees ook dat je baalt dat je nu vast zit aan dit abonnement, en ik begrijp goed dat dit niet jouw schuld is omdat je anders wel op tijd had gereageerd. Hierin kan ik wel kijken of ik iets kan betekenen, wanneer je om bovenstaande toch zou kiezen om ons te verlaten. Zou ik overigens wel jammer vinden. 

Ik hoor graag van je.