Vraag

Nieuwe verbinding kan pas ruim een maand later dan afgesproken opgeleverd worden

• 7 februari 2018
  • 9 reacties
  • 194 keer bekeken

Hallo allemaal,

Vraagje: aankomende maandag 12 februari zou er een monteur van KPN langskomen.......
Wat schetst mijn verbazing? Wordt zojuist gebeld met de mededeling door KPN , dat mijn aansluiting pas 16. Maart2018 kan plaatsvinden .......?
Volgens Tweak ( voorgaande internetprovider) wordt mijn verbinding per 12-2-2018 opgeheven .
Hiervan heb ik ook een opzegbrief ontvangen.

Nu zegt de medewerkster van de KPN , dat dit te maken heeft met het de aansluiting waarschijnlijk van de vorige bewoner?
Dat is toch raar? Wij wonen hier al 16 jaar in Almere muziekwijk, en hebben glasvezel vanaf het begin dus al enige jaren....

Wanneer ik vervolgens doorvraag bij de medewerkster, die natuurlijk ook niet alles kan weten wordt mij verteld dat ik bij Regfiber moet zijn?

Hoezo Regfiber ? Ik heb toch geen contract met Regfiber?

Tweak ( vorige internetprovider) heeft keurig netjes een bevestigingsbrief gestuurd met de ophefdatum van 12-2-2018.

Toevallig kon ik bij KPN via de agenda een afspraak maken met monteur voor het aansluiten van KPN op dezelfde datum,

Alles al in huis van KPN , zelfs al account aangemaakt etc. Kortom beetje voorbereiden is lekker toch ?

Nu moet ik opeens bij Regfiber zijn? Ook al is dit een Netwerkbeheerder, dan moet hier toch goed over gecommuniceerd worden door KPN ?

Graag jullie advies, krijg de indruk dat ze de drukte niet aankunnen........... En dan maar wat roepen ..... Ben inmiddels toch al overgestapt naar KPN

Ga nu eerst Regfiber mailen / bellen hoe dit zit.."

Bedankt allemaal alvast voor jullie advies!

Met.vriendelijke groet,

Siebrand

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hi Siebrand, welkom op het forum! Balen dat de oplevering van je verbinding zo vertraagd is! Heb je inmiddels al reactie van Reggefiber ontvangen? Als je een reactie op m'n privébericht stuurt kijk ik wat ik op dit moment voor je kan betekenen 🙂
Is niet meer nodig Koen,

Waarschijnlijk administratief foutje, zoals het nu lijkt komt ie waarschijnlijk gewoon maandag 12 febr.

Evengoed bedankt!
Reputatie 7
Badge +21
Dat is goed nieuws Siebrand, bedankt voor je terugkoppeling 🙂 Mocht er onverhoopt toch iets niet goed gaan, of als je nog vragen hebt weet je ons te vinden!
Nou , Koen slecht nieuws, het is toch niet doorgegaan ,,!,

Zal misschien vandaag nog terug gebeld worden op mijn 06-nummer.

Dat begint al lekker als nieuwe klant .............kun jij nog iets voor mij. Betekenen ?

Volgens. De chat zou mijn ticket ge-update worden? Dacht. Alles geregeld te hebben en mijn KPN al aangemaakt en produkt gekoppeld.

Nu dit, zal ik je voor alle zekerheid mijn klantnummer. Geven?

Dit is:

Dankjewel alvast.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +28
Dag Siebrand, ik neem het even over van Koen. Het lijkt inderdaad geen administratieve fout te zijn geweest. Op het moment dat een aanvraag wordt ingediend reserveren wij de glasvezel vanaf de opleverdatum. Nu kregen we terugkoppeling van Reggefiber dat de glasvezel nog bezet is tot 16-3. Het doorverwijzen naar Reggefiber lijkt me in dit geval niet echt nodig, wij hebben deze informatie juist van hun doorgekregen. Ik ben daarom vooral benieuwd; heb je nu inderdaad nog verbinding via Tweak?

De technische dienst houdt de aanvraag in de gaten, op het moment dat we een nieuwe afspraak kunnen maken voor een installatiemonteur wordt er contact opgenomen. Als je nu zonder diensten zit escaleren we dit direct.
Nou , Joran ga nu zo met reggfiber bellen of deze oplevering niet eerder kan, tweakverbinding is weg dwz tv internet WiFi is er nog tot nu aan toe
Reputatie 7
Badge +28
Dit is een slechte zaak. Heeft Reggefiber nog meer informatie kunnen geven? Ik heb onze technische dienst gevraagd of de aanvraag alsnog bespoedigd kan worden. Als dat niet het geval is sturen we je een noodpakket bestaande uit Digitenne en een mobiel internet router. Zo ben je in ieder geval direct weer online. Ik hou je op de hoogte.
Hallo Joran,

Kan ik een noodpakket ook afhalen hier in Almere en zo ja waar welke plaats en vestiging? Inmiddels doet nu niets het meer .......
Reputatie 7
Badge +28
Helaas niet! Ik heb de technische dienst gevraagd dit in orde te maken. Het noodpakket is inmiddels af te halen bij een PostNL punt in de buurt. Als het goed is heb je hier een sms over ontvangen. Als dat niet zo is, of als je nog vragen hebt, laat het me weten!

Reageer