Vraag

nieuwe zwarte box

  • 29 November 2020
  • 11 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik had een zwarte box die storing maakte ook na de laatste software update.

Vanaf augustus hadden we dit probleem maar we moesten geduld hebben want het was een software probleem.

Na het downloaden van de nieuwe software hadden we toch nog het uitvallen van tvontvangst of aanzetten van het tv programma.

Onze box was van 2014. Het zou dus volgens kpn er wel aan kunnen liggen dat deze box oud is.

Nu hebben we een nieuwe box gekregen. Maar dat is een box van 2017!!!!!

Wij zijn al 43 jaar bij kpn dus hebben ze beslist goed aan ons verdiend  en we hebben al 8 jaar voor deze zwarte box betaald. 

Ca. € 8.000,00 in deze 8 jaar. En KPN kan ons geen echte nieuwe box sturen maar we worden afgescheept met een 4 jaar oude box. 

Ik vind dit echt een schande. En ik kan ook geen emailadres vinden om mijn klacht door te sturen.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Een v10 waarschijnlijk. Doet die het goed?

Tot op heden geen probleem met het wegvallen van ontvangst.

Reputatie 7
Badge +24

Super 👍

Reputatie 5
Badge +8

Wanneer alles goed werkt, dan is er volgens mij niks aan de hand @Anke Feenstra. De V10 is daarnaast een prima modem hoor.  

Nou jammer genoeg werkt het dus niet. Ik heb hem nu een week in gebruik en regelmatig gaat het mis. Ook vandaag hebben we al twee keer de modem opnieuw moeten laden. Heel vervelend. Het zou toch wel wat rust in de tent geven als we gewoon rustig naar ons programma kunnen kijken. Vooral bij het aanzetten gaat het mis. We moeten dan de modem eerst wil laden,,,,,,,,

Reputatie 7
Badge +24

Hoe is de tv ontvanger aangesloten? Met een draadloze verbindingset? 

 

Ja dat klopt. Dat hebben we al haren en nooit dit probleem gehad. 

Al jaren, sinds het begin van de experiabox. 

Reputatie 7
Badge +24

Al jaren, sinds het begin van de experiabox. 

Misschien nu wel. Probeer maar eens een paar weekjes een kabel en leg die adapters maar even aan de kant.

Leuk geadviseerd. Maar jammer genoeg heb ik de adapters niet voor niets. Ik woon in een oude bovenwoning  waar kpn aan het begin van de straat de aansluiting heeft gemaakt. Ik zou dus een kabel van ca. 20 meter via diverse kamers en gang door mijn huis moeten leggen om bij mijn tv te geraken. Practisch is dit niet mogelijk vandaar de adapters. En aangezien het tot voort kort goed heeft gewerkt snap ik eerlijk gezegd helemaal niet waarom het nu niet meer zou werken. Het is mis gegaan toen wij het nieuwe menu kregen. En de helpdesk heeft zelf ook aangegeven dat het ook met software te maken heeft. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Software word steeds uitgebreider, met steeds meer mogelijkheden. Grafisch mooier gemaakt met steeds meer kleuren en afbeeldingen. Dat heeft tot gevolg dat het steeds meer dataverkeer veroorzaakt en steeds gevoeliger word voor kleine verstoringen. Dat is nu 1maal zo, dat is "de vooruitgang". Iets wat eerst wel werkte kan na een update mogenlijk minder goed werken. Er zal denk ik toch niet anders op zitten dan een kabel aan te (laten) leggen.