Beantwoord

Nog geen PS4 controller

  • 3 March 2019
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Heb KPN compleet genomen met gratis controller play station maar zit al 2 maanden te wachten op de controller.

Admin: titel van je bericht aangepast
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 10 March 2019, 19:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Fredvanklaveren, welkom! Heb je al wel de activatiecode gekregen? En heb je die ook al verzilverd? De actie is inmiddels afgelopen, dus ik kijk graag even met je mee. Wil je naast het beantwoorden van deze vragen ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik kan niet direct iets vinden, dus heb nog wel een antwoord op de gestelde vragen nodig om je verder te kunnen helpen 🙂.
Hallo @Fredvanklaveren, welkom! Heb je al wel de activatiecode gekregen? En heb je die ook al verzilverd?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Als je de code nog niet gebruikt had, kan dat helaas niet meer. De actie is niet meer geldig en er gold op = op. Als je 'm al verzilverd hebt en ook bevestiging had dat je de controller zou ontvangen, help ik je alsnog graag verder.