Beantwoord

Nog niet weer aangesloten na blokkade?

  • 5 January 2019
  • 3 reacties
  • 318 keer bekeken

Reputatie 1
Hi,

ik was afgesloten had de rekening te laat betaald.
ik zag dat je kon betalen via betaal nu maar daar klopte het bedrag niet. Dus ik heb betaald via de mijn KPN app en nu is alles betaalt. Dat staat er ook.
echter ben ik nog niet aangesloten (tv) kunnen jullie hier naar kijken aub?
icon

Beste antwoord door petra1989 5 January 2019, 12:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen petra1989, bedankt voor je bericht! Omdat je jouw postcode al had ingevuld, heb ik meteen even meegekeken. Zoals het nu lijkt, ben je niet meer geblokkeerd. Wil je kijken of het aan/uitzetten van de Experia Box hierin helpt? Wel is het voor mij nog een beetje onduidelijk, in het systeem, of alles nu betaald is. Er staat nog een factuur open namelijk, maar het lijkt alsof hier een afspraak voor gemaakt is. Kan je aangeven of dat inderdaad het geval is, en of je alweer diensten hebt?
Reputatie 1
Dank u wel. Ik heb net de experia box uit en weer aan gezet en heb nu weer televisie.
Maar nee, ik heb geen betaalafspraak gemaakt. Ik heb even een screenshot gemaakt van de mijn KPN app (linker gedeelte alleen even weggehaald anders is mijn tel nr te zien) daar staat ook dat alles betaald is. De factuur van 8 nov en 8 dec zijn van de tv. De overige 2 facturen zijn van mijn mobiele telefoon, maar bij alles staat nu betaald. Dus geen idee wat er dan nog open zou staan?

Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te lezen dat je weer diensten hebt! Dan zal de laatste betaling nog niet verwerkt zijn in het systeem, dat kan natuurlijk 🙂 Wanneer alles betaald is, komt het helemaal goed!

Reageer