Beantwoord

Nog STEEDS geen aansluiting

• 25 oktober 2018
  • 27 reacties
  • 786 keer bekeken

Toon eerste bericht

27 reacties

Gisteren zijn er 2 mannen van Volker Wessels geweest om de kabelbreuk te maken. Er bleken echter meerdere breuken in de kabel te zitten en daarbij zat de lijn ook nog 'vast' waardoor ze niet op de normale manier te werk konden gaan. Uiteindelijk hebben deze mannen ervoor gezorgd dat ik rond 12.00 uur het signaal binnen kreeg, eindelijk!

Het internet werkte direct, tv heb ik 's avonds pas kunnen uittesten. Bij de configuratie kreeg ik iedere keer een foutmelding, dus nog even contact opgenomen met KPN. Uiteindelijk hebben ze dit op afstand ook kunnen regelen.

Ik heb dus gisteren eindelijk na 4 maanden weer eens tv kunnen kijken, wat een opluchting zeg. Heel blij dat deze ellende nu uiteindelijk is afgerond!
Reputatie 7
Badge +28
Fantastisch! Ik ben heel erg blij om te horen dat je nu verbinding hebt :)

Dan is het nu tijd om hierover een klacht in behandeling te nemen. De collega van S&H kan dit met en voor je gaan regelen. Mocht er toch nog iets gebeuren dat niet loopt zoals zou moeten, laat het dan vooral weten. De collega van S&H is je hoofdbehandelaar, maar ik blijf dit ook in de gaten houden tot het helemaal is afgerond.

Reageer